Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko jättää avaimen koodilliseen avainkätköön joka on suht näkyvillä

Vierailija
25.02.2026 |

reissun ajaksi? Vai pelkäätkö jonkun rikkovan sen ja tulevan avaimella sisään?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän koodilukosta. Nelinumeroinen koodi on helppo näprätä auki kohtuu ajassa. Mutta rikkomiseen ei mee kuin hetki, siis niiden Puuilossa myytävien.

En siis jättäisi ellei koodijemma ole hyvin piilotettuna

Vierailija
22/34 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan boxiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodiboksi on huono vaihtoehto. Ne on yleensä aika heppoisia ja aukeaa yhtään asiaan perehtyneen (=edes pari videota aiheesta katsoneen) käsissä halvoilla työkaluilla muutamassa minuutissa. Pahin vaihtoehto on halpa koodiboksi paikassa, joka antaa vinkkiä ovesta, jonka avaimella saa auki (eli esim rivarin postilaatikon luona tai omakotitalon pihalla autotallin seinässä). Kotivakuutus tuskin korvaa mitään murtoa, jos sisään on päästy avaimilla.

Vierailija
24/34 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiks ne voi yhtä hyvin rikkoa oven tai ikkunan, etkö sitä pelkää? 

Hieman eri asia ja näkyvämpi. Boksin rikkoo vasaralla yhdellä iskulla.

Jos boksi on betonia niin ei riko.

Hirveästipä on näkynyt betonista tehtyjä koodillisia avainbokseja.

Vierailija
25/34 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koodiboksi on huono vaihtoehto. Ne on yleensä aika heppoisia ja aukeaa yhtään asiaan perehtyneen (=edes pari videota aiheesta katsoneen) käsissä halvoilla työkaluilla muutamassa minuutissa. Pahin vaihtoehto on halpa koodiboksi paikassa, joka antaa vinkkiä ovesta, jonka avaimella saa auki (eli esim rivarin postilaatikon luona tai omakotitalon pihalla autotallin seinässä). Kotivakuutus tuskin korvaa mitään murtoa, jos sisään on päästy avaimilla.

Meillä boxi valettu teräsbetonista. Ei koodilukkoa.

Vierailija
26/34 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avain kiven alle.

Vierailija
27/34 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä avain?

Meillä nojaa luuta oveen.

Vierailija
28/34 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodilla aukeaa.

Vierailija
29/34 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh box

Vierailija
30/34 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ehkä matkan ajaksi laittaa vielä 4 numerokoodilla oleva munalukko lisäksi. 

Sitä ei kukaan rosvo jaksa pyöritellä, vaan mielummin murtaa. Syntyisi murron jälki, ja vakuutus korvaa. 

Vierailija
31/34 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua jättää jos olen itse sisällä. Muuten ehkä voisin. HIrveästi ihmisiä nykyisin, jotka pahoinpitelee ja tappaa huvitellakseen. En halua että joku tulee kun olen nukkumassa.

Olisko linkkiä moiseen tapaukseen, että ihmisen kotiin on tullut tuntematon tappamaan huvikseen. Rajataanpa vaikkapa Suomeen alue.

Vierailija
32/34 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiks ne voi yhtä hyvin rikkoa oven tai ikkunan, etkö sitä pelkää? 

Hieman eri asia ja näkyvämpi. Boksin rikkoo vasaralla yhdellä iskulla.

Ka montako iskua menee ikkunan rikkomiseen? 

Vierailija
33/34 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua jättää jos olen itse sisällä. Muuten ehkä voisin. HIrveästi ihmisiä nykyisin, jotka pahoinpitelee ja tappaa huvitellakseen. En halua että joku tulee kun olen nukkumassa.

Olisko linkkiä moiseen tapaukseen, että ihmisen kotiin on tullut tuntematon tappamaan huvikseen. Rajataanpa vaikkapa Suomeen alue.

Auer

Vierailija
34/34 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auer

:D Ei päde, kun mur haa ja oli saman talon porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi