Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen nopea ihastuminen

Vierailija
25.02.2026 |

Tuntuu kivalta, mutta jotenkin oudolta, että voiko toinen oikeasti ihastua noin nopeasti. Onko teillä kokemuksia, ois kiva kuulla. Siis lähinnä, että onko suhde siitä alkanut ja kestänyt?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täälä monta negatiivista kommenttia. Onhan niitäkin tapauksia, että äkkinäinen ihastus/rakastuminen ja siitä lähtenyt pitkä parisuhde.

Tämä on kyllä totta. Mutta jos salamaihastuja alusta asti liimautuu totaalisesti, ja suorastaan tunkee luokse olettaen että ensitreffeistä alkaen ollaan 24/7 yhdessä, niin se ei ole normaalia. Alussa se voi olla kivaa, imartelevaakin, kun toinen on niin innostunut. Pikkuhiljaa huomaa, että omaa aikaa/ tilaa ei ole, ei ehdi tavata ystäviään jne. Toinen suunnittelee jo kaikkea yhteistä tekemistä intopinkeänä ja tyyliin joulunviettoa yhdessä. Huhhuh.

Normaalia ihastumista voi olla, jos se nopea ihastuja ei liimaudu, eikä pommita useita(kymmeniä) päivittäisiä viestejä ja suunnittele tulevaisuutta parin tapaamisen jälkeen.

Mulle on puhuttu kihloista ekatreffeillä, kiikutettu mulle mummovainaa

Kiitos tästä silmiä avaavasta viestistä.

ap

Vierailija
22/25 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 teräinen miekka, kuten monet asia, toimiessaan mahtava asia.

Toisaalta se on jo klassikko tarina, että mies ihastuu heti, nainen vielä empii ja rupeaa epäröimään ja sitten esiin astuu hullu mustasukkainen mies, joka ei päästäkään ihastustaan noin vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ihastun heti, jos ihastun. Ei se silti tarkoita sitä että pommittaisin toista lakkaamatta viesteillä, puheluilla, sydämillä jne. Se toimii silloin kun molemmat on samalla aaltopituudella, mikään ei ahdista vaan tuntuu hyvälle. Silloin en jarruttele, mutta en luovu omasta ajasta, harrastuksista, ystävistä. Jos toinen vie nekin ja eristää muusta maailmasta niin sitten olisin huolissani ja nostaisin kytkintä.

Vierailija
24/25 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ihastun heti, jos ihastun. Ei se silti tarkoita sitä että pommittaisin toista lakkaamatta viesteillä, puheluilla, sydämillä jne. Se toimii silloin kun molemmat on samalla aaltopituudella, mikään ei ahdista vaan tuntuu hyvälle. Silloin en jarruttele, mutta en luovu omasta ajasta, harrastuksista, ystävistä. Jos toinen vie nekin ja eristää muusta maailmasta niin sitten olisin huolissani ja nostaisin kytkintä.

Just näin.

Vierailija
25/25 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu kivalta ja hyvältä niin eikö se riitä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi