Oliko väärin erota kuormittavasta suhteesta?
Oltiin toistemme maailmat, ei ystäviä, ei käyty missään, oltiin kauppa ja koti. Nyt kun erosin niin oon yksinäinen vaikka suhde kuormitti mua. Oon niin yksin
Kommentit (10)
Millä tavoin suhde kuormitti sinua? Vain sinä itse osaat sanoa, oliko väärin ja oikein erota.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin suhde kuormitti sinua? Vain sinä itse osaat sanoa, oliko väärin ja oikein erota.
Mun ajatukset on aivan hajalla enkä saa kiinni mistään. Mies oli mörökölli, ei siitä sen enempää. Vihaisena aivan karseaa. Me yritettiin jo aiemmin erota mutta palattiin yhteen. Tavallaan arki ihan ok. Tehdään yhdessä ruokaa, katsotaan sarjoja/leffoja mutta ei yhtään läheisyyttä. Enkä tiedä haluaako sitä kumpikaan. Mies ollut aiemmin aggressiivinen, ei kuitenkaan fyysisesti
Ap
Keksi kivaa tekemistä, harrasta, näe ihmisiä. Elä elämääsi ja unohda mörökölli.
Up
Yritin koulua, harrastamista, uusia ystäviä, ei auttanut, tuli masennus silti ja uupumus
Ap
Vierailija kirjoitti:
Up
Yritin koulua, harrastamista, uusia ystäviä, ei auttanut, tuli masennus silti ja uupumus
Ap
No me ei sille mahdeta mitään.
Jotain muuta siellä varmaan myös kun se äijän saamattomuus?
Vaihda kaupunkia tai maata ja elä kuin viineistä päivää.
Olet vaan niin tottunut siihen mitä oli, muutos vie aikaa. Ulos ja harrastamaan vaan edelleen, joka päivälle jotain edes ihan pientä ettei uuvuta. Tänään kirjastoon, huomenna kävelylle, ylihuomenna harrastus, sitten leivontapäivä, elokuvailta... Ei tarvi aina olla muita ihmisiä, mutta välillä.
Luonnossa kannattaa käydä, ei siellä tarvitse mitään tehdä, istuu ja katselee jokea tai lumisia vanhoja puita, kesällä syö mustikoita mättäältä, tuoksuttelee kukkia.
Maksuhäiriöitä?