Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvi on kokonaisuudessaan ärsyttävä, mutta pahinta on se, että ei voi käyttää mitään kivoja vaatteita

Vierailija
25.02.2026 |

Vaan pitää varustautua kuin olisi lähdössä naparetkelle. Onneks tää loppuu kohta ja saa kaivaa liehuvat mekot kaapista.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein pahinta?

Vierailija
2/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin fyysisesti pahoin, kun näen jotain kuomasaappaita ja jättipipoja.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan kivaa ja laitan sen mekon sinne talvivaatteiden alle.

Vierailija
4/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin ratkaisun: hanki aivot

Vierailija
5/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. En mä yleensäkään käytä koskaan muita kuin kivoja vaatteita, en osta itselleni epämieluisia.

Vierailija
6/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta talvessa on just parasta se että voi vetää ulos mennessä vaan ison takin päälle, eikä yhtään tarvi miettiä että mitä laittaa

Vierailija
7/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset voivat näyttää hyvältä talvella, kun on toppateltta päällä. Kesällä illuusio katoaa.

Vierailija
8/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. En mä yleensäkään käytä koskaan muita kuin kivoja vaatteita, en osta itselleni epämieluisia.

Mitä vaatteita käytät kovalla pakkasella?

Ap

Vierailija
9/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta talvessa on just parasta se että voi vetää ulos mennessä vaan ison takin päälle, eikä yhtään tarvi miettiä että mitä laittaa

Paljonko ylipainoa?

Vierailija
10/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella voi pukea kaikkien ihanien mekkojen kanssa lämpimän neuleen. Käytän mekkoja aina talvella, kun niiden kanssa voi pukeutua lämpimästi ja tyylikkäästi.

Vierailija
11/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten talvi estää pitämästä mekkoa? Olen koko talven kulkenut samoissa mekoissa kuin kesälläkin, toki on myös erikseen neulemekkoja. Myös hameet ollut kesän käytössä. Se kuuluisa makuupussi päälle, niin hyvin tarkenee mekoissa, en kuitenkaan sisätiloissa takissa kulje. 

Vierailija
12/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mm. thermolegginsit farkkujen alla, lyhyt- tai pitkähihainen paita neulepaidan alla, nahkaiset talvikengät, turkki.

- se jolta kysyit

Vierailija
13/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko ylipainoa?

Ei yhtään (?) 

Mulla on sellainen M- koon nilkkohin saakka ulottuva musta toppatakki. Ihan sama mitä on alla, pysyn ulkona aina lämpimänä. Palelen helposti ja tämä takki on ollut pelastus

Vierailija
14/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkojen alle saa helposti lämmittäviä kerroksia, joten ne ovat monesti housuja lämpimämpi vaihtoehto. Jotkut farkut ovat ihan jääkylmät paukkupakkasilla mutta mekon kanssa tarkenee.

Vierailija
15/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten talvi estää pitämästä mekkoa? Olen koko talven kulkenut samoissa mekoissa kuin kesälläkin, toki on myös erikseen neulemekkoja. Myös hameet ollut kesän käytössä. Se kuuluisa makuupussi päälle, niin hyvin tarkenee mekoissa, en kuitenkaan sisätiloissa takissa kulje. 

Koska tykkään eniten käyttää mekkoja, jotka on ohutta ja liehuvaa kangasta. Tällaiset "kesämekot" näyttävät pöljältä yhdistettynä talvivaatteisiin. Ja ne on kylmiäkin. Siten. Ja makuupussitakkia en suostu laittamaan päälleni.

Ap

Vierailija
16/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mm. thermolegginsit farkkujen alla, lyhyt- tai pitkähihainen paita neulepaidan alla, nahkaiset talvikengät, turkki.

- se jolta kysyit

Okei. Itse inhoan farkkuja. Ja varsinkin farkkuja, joiden alle on tungettu toiset housut. 

Ap

Vierailija
17/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä käytän liehuvat mekkoja läpi vuoden, en ole housuihminen. Mekot ovat pitkiä ja niiden alla on puuvilla (+lämpö)leggarit ja villasukat tai säärystimet polveen saakka. Yhdet thermoleggarit tuumasin polvimittaan. Makuupussitakin alla tarkenee. 😄

Vierailija
18/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä käytän liehuvat mekkoja läpi vuoden, en ole housuihminen. Mekot ovat pitkiä ja niiden alla on puuvilla (+lämpö)leggarit ja villasukat tai säärystimet polveen saakka. Yhdet thermoleggarit tuumasin polvimittaan. Makuupussitakin alla tarkenee. 😄

Ja ainoa mitä susta näkyy ulospäin, on tuo makuupussi.

Ap

Vierailija
19/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

- se jolta kysyit

Okei. Itse inhoan farkkuja. Ja varsinkin farkkuja, joiden alle on tungettu toiset housut. 

Ap

Itse inhoan mekkoja, en omista yhtäkään.

- sama

Vierailija
20/24 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän -30c pakkasillakin kivoja villapaitoja ja -hameita. Siihen mukaan villakangastakki, villasukkikset, iso villainen kaulahuivi, irtohuppu, lapaset ja vuoratut siistit talvikengät 🐑 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän