Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin eilen kauppakeskuksen vessaan vähän pitemmäksi aikaa ja järkytyin taas

Vierailija
25.02.2026 |

Tuona aikana viisi naisoletettua suoritti käsienpesun ja 100 % huljautti käsiänsä vain nopeasti vedessä. Erityisen oksettavaa tuosta teki sen, että noissa vessoissa käy päivittäin valtava määrä ihmisiä sotkemassa eritteitään ympäriinsä. Miksi ette piittaa edes omasta terveydestänne?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla juoksee palkka vessoissa seisoskelusta. t. siivooja

p.s. todellisuus karumpi, mutta pitää välillä keventää.

Vierailija
22/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen henkilö, joka viettää hiihtolomansa yleisessä vessassa.

Lyhyt hiihtoloma sulla, jos se kestää alle minuutin.

Ap

Nääh kyllä me sut vessaseisojan jo tunnistamme. Siellä sinä päiväsi vietät.

Tuosta 30 sekuntia meni omien käsien pesuun ja sinä aikana ehdin havaita kaksi pikahuuhtaisijaa molemmin puolin. Toiset 30 sekuntia järjestelin hiuksia ja laitoin huulirasvaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella on edelleen pieni käsidesi mukana. Mulla on puhdistuspyyhkeitä koska kädet ei kestä yleisövessojen saippuoita. Et siis näe mun pesevän käsiä vaikka puhdistan ne kyllä. 

Vierailija
24/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen triplassa aamupäivällä tapahtuma-aukion 6 koppivessaa oli lukittuna ja niissä kodittomat veti zetaa. Karmea kuorsaus vain kuului. Olisi ollut tarvetta päästä vessaan, mutta en päässyt. Eikä ollut aikaa mennä muiden kerroksien vessoihin. 

Tuo on pientä. Täällä Tampereella Koskarissa olen törmännyt tyyppeihin vessassa, jossa ne piikittää suoraan rojua ränniin. Tosi epämiellyttävää olla samaan aikaan siellä.

Vierailija
25/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki maailman ihmiset pesisivät käsiä niin maailmassa olisi puolet vähemmän kaikkia tauteja. 

Jotkut eivät pese käsiään vessakäynnin jälkeen ja alkavat heti laittaa ruokaa niillä paskaisilla käsillään, yök!

Vierailija
26/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan jää yleiseen vessaan pidemmäksi aikaa kuin on tarpeen?

Hyi, en menisi edes yleiseen vessaan nyt kun noroakin on liikkeellä. Muutenkin todella outoa että joku jää vessaan hengailemaan 

Vierailija
27/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävisit miesten vessassa, niin käsipyyhepaperien määrästä näkisit, että suurin osa miehistä ei edes huljauta käsiään.

Vierailija
28/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kävisit miesten vessassa, niin käsipyyhepaperien määrästä näkisit, että suurin osa miehistä ei edes huljauta käsiään.

Uskon sen hyvin, kun naisetkin on noin huolimattomia. Mutta koska en käy miestenvessoissa, niin en voi tehdä siellä vastaavaa tutkimusta.

Ap

Vierailija
29/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, en menisi edes yleiseen vessaan nyt kun noroakin on liikkeellä. Muutenkin todella outoa että joku jää vessaan hengailemaan 

Noron saa siitä, kun ei pese käsiään huolellisesti. Itselläni ei ole ollut mitään vatsatauteja 15 vuoteen ja tuolloinkin ne tarttuivat lasten kautta, kun sain oksennukset päälleni tms.

Ap

Vierailija
30/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä samat ihmiset avaavat oven lukon paperinpalalla ja vuoraavat wc-istuimen, eli keskittyvät aivan vääriin asioihin.

Vierailija
31/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki maailman ihmiset pesisivät käsiä niin maailmassa olisi puolet vähemmän kaikkia tauteja. 

Jos maailman väkimäärä puolittuisi niin tauditkin puolittuisivat !

Vierailija
32/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on peräsuolen laskeuma.

Vierailija
33/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein niissä vessoissa on pytyn lisäksi käsienpesumahdollisuus.

Osassa on ja mää kayn vain sellasissa, kiva täyttää myös vesipullo samalla.

Hyi yök.

Vierailija
34/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noron saa siitä, kun ei pese käsiään huolellisesti. Itselläni ei ole ollut mitään vatsatauteja 15 vuoteen ja tuolloinkin ne tarttuivat lasten kautta, kun sain oksennukset päälleni tms.

Ap

Kai tajuat että vaikka kuinka itse peset käsiä, nämä pikaisesti huuhtojat avaa niillä käsillään sen oven ? Itse pitää sitten jollain paperilla aukaista, mutta liian paljon on yleisiä vessoja joissa ei ole edes paperia tai roskis on niin kaukana ovesta ettet saa sitä paperia roskiin heitettyä. En omia käsineitä sotke yleisten vessojen kahvoihin 

Vierailija
35/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene yleiseen vessaan jos ei ole pakko. Varmaan 20 vuotta sitten viimeksi käynyt jonkun ravintolan tai kauppakeskuksen vessassa. Hyi helv.... ne on ällöttäviä.

Vierailija
36/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan edes käy yleisissä vessoissa? 

Vierailija
37/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea ne ihmiset harrastaakin.

Sä olet käsihygienian lähettiläs. Ei siinä. Hyvää duunia. Lienee joku neljäs aloitus aiheesta lyhyen ajan sisään mitä on omiin silmiini osunut

PS. miehet on sitten siistimpiä.  Ne pesee tosi hyvin kätensä

Vierailija
38/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kai tajuat että vaikka kuinka itse peset käsiä, nämä pikaisesti huuhtojat avaa niillä käsillään sen oven ? Itse pitää sitten jollain paperilla aukaista, mutta liian paljon on yleisiä vessoja joissa ei ole edes paperia tai roskis on niin kaukana ovesta ettet saa sitä paperia roskiin heitettyä. En omia käsineitä sotke yleisten vessojen kahvo

En tajunnut tätä kommenttia. Itse voin koskea paljain käsin siihen ovenkahvaankin, koska pesen sen jälkeen käteni huolellisesti saippualla enkä koske puhtailla käsillä enää mihinkään. 

Ap

Vierailija
39/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan lääppii kaikki pinnat.

Vierailija
40/53 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa kopissa on oma lavuaari. Joku voi sen takia kulkea ohi ilman että näkisit ollenkaan käsien pesemistä. Hui.

Se on alapesua varten, sitä vihon viimeiseksi käytän !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme