Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläkeläiset, kuinka usein rakastelette?

Vierailija
25.02.2026 |

Me ollaan pitkäaikainen aviopari ja oltu pari vuotta nyt eläkkeellä ja edelleen rakastellaan 2-3 kertaa viikossa. Aamuisin herättyämme pian tai saunan jälkeen illan suussa loikoillessa sängyllä jos halu herää siinä. Hellitään kunnolla ja sitten kumpikin saa orgasmit, vaimo joskus kaksikin jos nuolen toisen hänelle ensin.Se on kyllä ihanaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin otsikon takia ukoltani, mitä kirjoitan, hän sanoi, että 2 kertaa päivä. No on se osin oikein, sillä miltei jokapäivä kyllä, mutta se on sillai, että mies antaa mulle parit orgasmit per päivä, ja itse sitten saapi kerran tai joskus jää päivä väliin.

Vierailija
2/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko minkä ikäisiä nyt.Onko miehellä erektio-ongelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboitteko molemmat lisäksi?

Vierailija
4/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan reilu 20 vuotiaita. Ja ei todellakaan ole tämän ikäisenä erektio-ongelmia. Kiva rakastella päivisin, kun ei työt paina ja Kelalta tulee tili säännöllisesti.

Vierailija
5/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei halua. Nukutaankin eri huoneissa.

Vierailija
6/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme kertaa viikkoon. Vielä pärjää ilman sinistä. Ja mukavan kostea, ei tarvi voiteita tai liukkareita. 

Vierailija
7/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 71 N 67  2-3k x kk lisäksi vaimo käy ex työkaverin luona naimassa 1-2 x kk

Vierailija
8/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M 71 N 67  2-3k x kk lisäksi vaimo käy ex työkaverin luona naimassa 1-2 x kk

Sininen pilleri yleensä joka kerta ennen naintia, lisää erektion kovuutta ja kestoa

M 71 

Vierailija
9/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö meilt 1/7?  ollaan 63 ja 67 ja naimisissa  jo 41 vuotta.   Mies otta joskus puolikkaan siltsun, mutta kyllä hänellä seisoo ilmankin hyvin. Minä tarviin liukkaria, koska multa leikattu kaikki pois, mutta se ei yhtään haittaa, päinvastoin.

Vierailija
10/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva leikkii leluilla orkutellen ja jos joskus on sillä päällä niin kutsuu omakivan jälkeen nopeelle panolle. Ei nauti jyystöstä. Kutsu käy ehkä kerran kuukaudessa, joskus 3 viikon välein.

Vierailija
11/11 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 71 N 67, lisäksi vaimo rasvaa oman pillun ja minun erektiossa olevan kyrvän perusrasvalla Agualanilla.. Ajoittain nuolen pillun ja vaimo runkkaa ja ottaa suihin, rasvaus näiden jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan