Kerrotaanko Jorvissa sukupuoli?
Heippa,
olen menossa toiseen ultraan Jorvin sairaalaan rv 20+5. Kerrotaanko siellä, odottaako tyttöä vai poikaa? Olen kuullut, että jossain kerrotaan ja jossain ei - mutta miten on Jorvin laita?
Kiitoksia jo etukäteen!
Muksis81 rv16+
Kommentit (5)
ja kyllä kätilö antoi veikkauksen sukupuolesta ultrassa.
AIHA ja Nea rv 36+1
Rakenneultra takana ja yritettiin kyllä katsoa sukupuoltakin. Kätilö ultrasi ja kertoi kyllä koko ajan mitä näkee. Mutta meidän vauvelipa oli koko ajan sellaisessa liikeessä ettei hyvää kuvakulmaa oikein saatu ja sitten kun vihdoin näytti pyllypuolta niin napanuora meni keskeltä jalkoväliä eli salaisuudeksi jäi toistaiseksi tämän kakkosenkin sukupuoli. Esikoisesta ei edes vuonna 2003 kysytty mutta ei kyllä näkynytkään eli aina oli jalat sievästi ristissä ja napanuora kulki välistä.
On ilmeisesti henkilöriippuvaista sielläkin, toiset kertoo ja toiset ei. Pääsääntö lienee etteivät arvaile jos ei näy tai eivät ole varmoja. Minä ajattelin muutenkin mennä vielä 4 d ultraan joten sielläpä se sitten kai varmemmin selviää.
t: typykkä ja vauveli 20 vkoa tänään
Jos hän näkee sukupuolen hyvin rakenneultrassa, niin hän
saattaa sukupuolen kertoakin.
Emme ole kertaakaan kysyneet sukupuolta, mutta tällä
kolmannella kerralla näytti siltä, että kätilö olisi kertonut
sukupuolen, jos olisimme halunneet. Hän oikein kysyi,
että haluammeko _vielä_ tietää jotain, vaikka hän oli
jo selostanut kaiken mahdollisen vauvan rakenteesta yms.
meille sukupuoli kerrottiin Jorvissa esikoista odottaessa. Tuo asia on vain enemmän lääkäri kuin paikka kohtainen. Luulen kuitenkin että Jorvissa sanovat että kumpi on tulossa jos haluaa tietää ja lääkäri vain kunolla näkee tulokkaan sukupuolen.
jekisä 4+6