Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikea ymmärtää että miehet eivät halua ajatella tai tehdä samoja juttuja kun naiset

Vierailija
23.02.2026 |

Tähän törmää ainoastaan suomessa. 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valivaliuliuli

Mitä muka kukaan nainen on pakottanut sinua tekemään?

Pysy erossa naisista ja muuta erakoksi Lappiin, jos et kestä olla naisten seurassa.

Kestän mutta naiset ei halua tehdä yhteistyötä. Aina pitää yrittää muuttaa mies naiseksi.

Ketkä maailmassa sotivat, ra isk aavat ja kaatavat puita, miehet vsi naiset?

Sotiminen kuuluu elämään. Naisetkin käy henkistä sotaa koko ajan.

Vierailija
22/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin vaikea ymmärtää että miehiin ja naisiin mahtuu mahdoton määrä keskenään erilaisia ihmisiä?

Olen täysin samaa mieltä. Miehet ja naiset eivät muodosta mitään kahta yhtenäistä blokkia, vaan kaikki ihmiset ovat yksilöitä. Ihmisten välinen henkilökemia ei myöskään synny vain sukupuolen perusteella, vaan niitä mukavia ja ärsyttäviä ihmisiä löytyy yhtä lailla miesten kuin naistenkin keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissako ei törmää?

Vierailija
24/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään ongelma.  Ongelma tulee siinä vaiheessa, jos mies yrittää määritellä, mitä naisen on sopivaa ajatella ja tehdä.

Ai se onkin noin päin. Hyvä tietää!

No ei miesten päsmäröintitarpeen luulisi tulevan minään yllätyksenä. Sellaista se testo teettää, hyvä kun nyt tiedät.

Vierailija
25/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko mainita esimerkkejä, mitä naiset haluavat ja miehet eivät? 

Vierailija
26/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samantyyppisten asioiden tekeminen naisen kanssa ei kiinnosta, ei varmaan sitten ole ihan parisuhdekemiat kohdallaan. Itse en lähtisi parisuhteeseen mieheen kanssa, joka ei tekisi samanlaisia asioita yhdessä kanssani. Sitähän kumppanuus on. Oman miehen kanssa urheillaan, matkustellaan, harrastetaan yhdessä. 

Vierailija
27/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina huvittaa kun miehellä on tinderissä kuva kalasta, autosta, moottoripyörästä tai suksista, kuin etsisi toista miestä 

Vierailija
28/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim naiset tykkäävät matkustella ja itse en tykkää. Saa kuulla olevansa juntti sen takia.

Ap

Vierailija
29/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat suhteen, miehet haluavat seksiä.

Naiset haluavat naimisiin, miehet haluavat seksiä.

Naiset haluavat vauvoja, miehet haluavat seksiä.

Naiset haluavat kodin, miehet haluavat seksiä.

Naiset haluavat siivota, miehet haluavat seksiä.

Naiset haluavat keskustella, miehet haluavat seksiä.

Naiset haluavat erota, miehet haluavat seksiä.

Vierailija
30/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin mitä? En aja partaa eikä mies meikkaa, mutta muuten ajatellaan kyllä samoja asioita.

Vierailija
31/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos samantyyppisten asioiden tekeminen naisen kanssa ei kiinnosta, ei varmaan sitten ole ihan parisuhdekemiat kohdallaan. Itse en lähtisi parisuhteeseen mieheen kanssa, joka ei tekisi samanlaisia asioita yhdessä kanssani. Sitähän kumppanuus on. Oman miehen kanssa urheillaan, matkustellaan, harrastetaan yhdessä. 

Noin on. Naisnäkökulma jyrää parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
32/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä samasta tematiikasta on ollut täällä vuosien varrella jokin verran fiksumpia ja kehittyneempiäkin versioita, mutta mennään (menkää) tällä tavalla nyt taas sitten.

Klassikkoaihetta voi käsitellä monella eri tavalla. Rakkaudestakin on tehty varmaan miljoonia biisejä ja silti niitä vaan tulee koko ajan lisää.

Vierailija
33/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim naiset tykkäävät matkustella ja itse en tykkää. Saa kuulla olevansa juntti sen takia.

Ap

No onhan se nyt todella juntta, jos asuu koko ikänsä jossain peräkammarissa metsän keskellä eikä ikinä käy missään. Äänestät tietysti persuja?

Vierailija
34/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat suhteen, miehet haluavat seksiä.

Naiset haluavat naimisiin, miehet haluavat seksiä.

Naiset haluavat vauvoja, miehet haluavat seksiä.

Naiset haluavat kodin, miehet haluavat seksiä.

Naiset haluavat siivota, miehet haluavat seksiä.

Naiset haluavat keskustella, miehet haluavat seksiä.

Naiset haluavat erota, miehet haluavat seksiä.

Tämä kuvaa vain suhteen alkuvaihetta, jolloin tosin nainenkin haluaa seksiä aamusta iltaan. 

Vierailija
35/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalstat on täynnä miehiä, jotka olettavat, että mies saa tulla ja mennä, miten haluaa, tehdä mitä haluaa ja sanoa mitään haluaa, ja naisen on mukauduttava, eli joko hyväksyttävä tämä tai alettava harrastamaan samoja asioita, kuin mies harrastaa, oltava sama vuorokausirytmi,niin miehellä jne, mitta toisinpäin se ei koskaan onnistu. Ja silti nämä miehet ihmettelevät, että miksi ovat sinkkuja. 

Parisuhteissa on aina kyse kompromisseista ja siitä, että sinä huomiot minut ja minä sinut. 

Vierailija
36/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No onhan se nyt todella juntta, jos asuu koko ikänsä jossain peräkammarissa metsän keskellä eikä ikinä käy missään. Äänestät tietysti persuja?

Linkki?

Vierailija
37/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osa miehistä pitää matkailusta. Ja sitten osa naisista ei. Nämä ovat henkilökohtaisia mieltymyksiä, ei sukupuoleen sidottuja.

Vierailija
38/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anna naisten matkustella vaikka Gambiassa ja mene sinä sillä välillä ongelle tai rassaamaan mopoasi Mikä on ongelma?

Vierailija
39/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos et matkustele, niin kuinka ihmeessä sitten tiedät, että väitteesi koskee vain suomalaisia naisia? Entäpä grönlantilaiset naiset, albanialaiset, kuubalaiset, tsekkittäret jne?

Vierailija
40/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anna naisten matkustella vaikka Gambiassa ja mene sinä sillä välillä ongelle tai rassaamaan mopoasi Mikä on ongelma?

Naiset saavat tehdä mitä haluavat mutta miksi arvostelevat minun elämäntyyliäni?

Ap