Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet voisivat mainostaa itseään enemmän

Vierailija
23.02.2026 |

ja paremmin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tuotteet myyvät itse itsensä. Mainokset pilaa median

Vierailija
2/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun totuudenmukaiset tieditteet poistetaan. Ope m52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Miesten hyvinvointiin osasyynä on varmasti se, ettei koko ajan kiinnitä itseensä huomiota. 

Vierailija
4/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, laittakaa nyt edes vähän meikkiä ja kivat vaatteet. Ei ole kiva katsella rumia naamoja ja tyylittömiä asuja.

Vierailija
5/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain houkuttelevaa voisivat keksiä.

Vierailija
6/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähtis 12 senttistä tosi halvalla, otappa nuorikko noppeesti yhteyttä ja otetaan puoliyhteyttä. T Pena

Vierailija
7/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe mitään tarvetta mainostaa itseäni.

Vierailija
8/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat pääsääntöisesti kovin huonoa mainosta itselleen.

Vierailija
9/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
10/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Masu on vaan jotenkin niin epämiehekäs sana. Eikä "pulleat rintalihakset" ole yhtään parempi.

Vierailija
11/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masu on vaan jotenkin niin epämiehekäs sana. Eikä "pulleat rintalihakset" ole yhtään parempi.

Sekä "litteähkö". Ja pitkät vaaleat hiukset miehellä (hyi), sekä vartalon kutsuminen kauniiksi...hmmm onkohan tämä joka paikkaan spämmäävä oikeasti joku mielenhäiriöinen nainen?

Vierailija
12/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuote niin kun nainen somessa.

Vierailija
13/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huano oon ittiäni mainostaan mutta kulliani on kehuttu.

Vierailija
14/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin viestisi sopii jotenkin keskusteluun..

Vierailija
15/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tuote niin kun nainen somessa.

Oletpas, miehet on luotu naisille katseltaviksi ja ostettaviksi. Jos et markkinoi itseäsi taitavasti niin et saa naista, ja sehän on teidän elämänne pääsisältö. 

Vierailija
16/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, laittakaa nyt edes vähän meikkiä ja kivat vaatteet. Ei ole kiva katsella rumia naamoja ja tyylittömiä asuja.

Minä meikkaan vain itseäni varten.

M40

Vierailija
17/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa."

Oletko varma, että jokainen näistä päistä on ihmisen pää?

Vierailija
18/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin viestisi sopii jotenkin keskusteluun..

Huomasikohan se edes? :D

Vierailija
19/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullea vatsa, karvainen perse, leveät sieraimet, lihava, paksut nakkisormet, latvoista hapsottavat rasvaiset hiukset, litteähkö naama, lihaksikas oikea kyynärvarsi, finnit näkyvät ihon alta. Naisten ilmeet valahtavat inhosta kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytymätön ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja palstailua viikossa. Enkä ole huvin vuoksi palstailut vaan se käy ihan työstä, kuvottava kroppa tulee siinä sivutuotteena.

Vierailija
20/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai suomalsiset ukkelitko 😂😂😂😂😂😂. Menee ainakin 100 vuotta ennen kuin tieto menee yläkertaan 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi