Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

moikka

02.05.2007 |

mäkin ajattelin nyt liittyä tänne teihin mulla on raskaus viikot nyt 7+1 eli laskettu aika on 23,12.

haluaisin kysyä sellaista että onko ihan normaalia että on vähän menkkamaisia kipuja vatsan sivuilla? eka raskaus menossa ja olen vähän vainoharhainen =)

olis kiva vaihdella jonkun kans kuulumisia tässä pitkin raskautta kun kaveritkaan ei oikein ymmärrä kun eivät ole ikinä olleet tässä tilassa. toivottavasti täältä saa uusia kavereita.

jos joku haluaa puhua messengerin kautta niin ilmoitelkaa niin annan osoitteen.

hauskat vapun jatkot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täältä kuulumisia saa vaihdella ihan urakalla, jos haluat jutskata samoihin aikoihin synnyttävien kanssa kannattaa kirjoitella tuonne joulukouisten omaan pinoon ja jos muidenkin kanssa niin meitähän täällä riittää.

Teresa81+ötökkö 24+1

Vierailija
2/4 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan!

Kyllä ne " menkkakivut" on ihan normaaleja, samoin kun kaikki vihlonnat yms.

Mulla on nyt toinen raskaus ja la on 25.12. Poika on 2,5v.

Onko sulla muita oireita? Mulla on lievää aamuällötystä ja niitä menkkakipuja. Ihme kyllä ei muuta. Ehkä oon hieman väsyneempi ajoittain kun normaalisti. Rinnat oli arat n. viikon verran mutta tuntuu että sekin meni ohi. Ihmetyttää että onko siellä masussa vauvaa ollenkaan kun ei tunnu yhtään siltä. Tosin ei mulla esikoisenkaan kanssa ollu pahemmin oireita.

Petriina2 rv 6+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ole oikeen mitään muuta oireita, testin tein sen takia et kaveri käski kun oksensin viikonverran melkein kaiken minkä syön ja sama jatkuu edelleen. pikkasen on jo helpottunu et ei ole iha joka syömisen jälkeen kuvottava olo.

Vierailija
4/4 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan " normaalille" oireelle.. :)

Itse olen jo siirtynyt tuonne vauva-puolelle Tiitiäisen kanssa, mutta enskat/ensikot ovat ERITYISEN hyvää juttuseuraa! Siellä on eri vaiheessa olevia ensimmäistä odottavia ja sieltä sain valtavan paljon tukea ja neuvoja odotusaikana. Sitten kun sinullakin on nyytti kainalossa, on helppo siirtyä samojen immeisten kanssa rupattelemaan sinne vauva-puolelle. ONNEA vielä kerran ja ihanaa odotusta sinulle! :)

Mammis + Tiitiäinen päivää vaille 3 vkoa