Sain influenssan, vaikka otin rokotteen
Otin influenssarokotteen lokakuussa, mutta sain nyt kuitenkin influenssan. Onko muille käynyt samoin?
Kommentit (90)
Uskooko joku THL:n mielipiteisiin ? Korona-aikana jäivät kiinni poliittisesta ohjauksesta ja työntekijät ovat palkkioviroissa isoilla palkoilla veronmaksajain rahoilla, itse en arvosta ko. laitosta ja enkä arvosta ihmisen omaa harkintakykyä kovin korkealle, jos johonkin THL:n juttuihin uskoo, akateemisena ihmisenä osaan ajatella ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku THL:n mielipiteisiin ? Korona-aikana jäivät kiinni poliittisesta ohjauksesta ja työntekijät ovat palkkioviroissa isoilla palkoilla veronmaksajain rahoilla, itse en arvosta ko. laitosta ja enkä arvosta ihmisen omaa harkintakykyä kovin korkealle, jos johonkin THL:n juttuihin uskoo, akateemisena ihmisenä osaan ajatella ihan itse.
Joo, vauvapalsta ja foliohattusivut on parhaita tiedonlähteitä, hyihyi thl!
Vierailija kirjoitti:
Jos on saanut rokotteen vasta tammikuussa niin tehoaako se paremmin, onko se eri rokote kuin syksyllä annetut?
On sama koko pallonpuoliskolla läpi kylmän kauden.
Taannoisen lintuinfluenssaepidemian kaltaisessa tilanteessa saatettaisiin ehkä nykyään yrittää päivitystä kesken kaudenkin.
Kyllä pitää tavan hörhö olla että piikityttää itseensä lääkeyhtiöiden mömmöjä flunssan pelossa, siis flunssan???
Vierailija kirjoitti:
Rahat takaisin.
Miten ilmaisesta rokotteesta saa rahat takaisin? T. Riskiryhmäläinen
Ihan sen takia otan rokotteen, jos voisi edes jonkin taudin välttää ja sairastumisesta aiheutuvan sairasloman.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää tavan hörhö olla että piikityttää itseensä lääkeyhtiöiden mömmöjä flunssan pelossa, siis flunssan???
Satutko viisas tietämään, että flunssaan ei ole rokotetta. T. Tutkija
Vierailija kirjoitti:
Idiootti ei tiedä mikä ero on influenssalla ja flunssalla.
Kyllähän influenssan voi saada,vaikka ottaa rokotteen.Suojaa vakavilta jälkitaudeilta.
Jos ei kykene argumentoimaan vastaan, niin alanuoli ei ole se argumentti yhäkään. Kasvakaa aikuisiksi.