Uskotko Maailman Onnellisin Kansa - propagandaan?
Kommentit (26)
Meidät suomalaiset tekee onnelliseksi se että naapurilla menee huonosti.
Myös köyhien kyykytys ja kaikki muunkinlainen koulukiusaajamainen toiminta- toki myös itse koulukiusaaminen.
Joten kai meistä osa on onnellisia....
No siis, niillä mittareilla kun sitä mitataan niin kyllä. Saa nähdä kauanko titteli säilyy, kun koko hyvinvointia on ylläpidetty kulissien tavoin yllä rajulla velkaantumisella. Nyt jos koskaan tarvittaisiin Nokian kaltainen menestystarina joka kääntäisi tämän laivan reitilleen. Leikkaukset eivät sitä tee, vaikka niitäkin on pakko tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosiaan v i t u n onnellinen tässä paskamaassa...leikatkaa vaan lisää ja potkikaa jengiä pihalle...ollaan kaikki v i t u n onnellisia..
Mene töihin ulisemasta.
Esimerkiksi Espanjassa työttömyyskorvaus ja äitiyspäiväraha on vitsi, samoin esim. lasten kouluruokailu kun sitä ei ole. Kodittomuus on ihan toista luokkaa kuin Suomessa, köyhyys samoin - suomalaisen pitäisi olla kiitollinen eikä märistä. Meidät sentään koulutetaan ja ruokitaan, sekä tarjotaan mahdollisuus opiskella jos vain viitsii.
En. Mun piireissä joka toinen terapiassa.
Orpopurra varmisti, että tämä mestaruus menetettiin. Tilalle tuli työttömyyden ennätys.