MIksei naisille enää kelpaa keski-ikäinen mies
Niin miksei kelpaa, jos miehes on vähän vikoja mitä sitten? Ei naisetkaa ole täydellisiä. On kaljamaha mitä sitten, alotin kuntoilun, on velkaa mitä sitten, ei ole rahaa mitä sitten, alkoholia juon mut nyt tauolla, ei vain naiset kiinnostu ja halua nähdä?
Kommentit (100)
Ei se kelpaa keski-ikäinen nainenkaan, vähän olen pyöreä ja pallinaamainen, huono työ ja paljon velkaa. Ei löydy miestä.
Vierailija kirjoitti: Kyllä naisille kelpaa normaali keski-ikäinen mies. Sen sijaan sinun kaltaisesi vähä-älyinen jankkaaja ei ole parisuhdemarkkinoilla ihan kuuminta valuuttaa.
Eikö teitä naisia yhtään hävetä käyttäytyä noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen mies on useimmiten ruma, elähtänyt, katkeroitunut, väsynyt, tylsämielinen ja erektiohäiriöinen. Mitä sellaisella tekee?
Mihin tutkimuksiin väitteesi perustuvat?
No millanen nainen sitten on? pieruverkkareissa kävelevä rumistus joka ei ees halua meikata ja laittautua?
Naisille kyllä kelpaa keski-ikäinen mies, vaikka kuinka olisi mahaa, velkaa ja viina maistuu, kunhan sen nimi ei ole Allu.
Vierailija kirjoitti:
Naisille kyllä kelpaa keski-ikäinen mies, vaikka kuinka olisi mahaa, velkaa ja viina maistuu, kunhan sen nimi ei ole Allu.
No ei kyllä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kyllä naisille kelpaa normaali keski-ikäinen mies. Sen sijaan sinun kaltaisesi vähä-älyinen jankkaaja ei ole parisuhdemarkkinoilla ihan kuuminta valuuttaa.
Eikö teitä naisia yhtään hävetä käyttäytyä noin?
Mä en livenä jankkaa, mitä sä kuvittelit?
Niin, kelpaako sinulle keski-ikäinen lihava nainen jolla on velkaa ja joka tykkää juoda alkoholia. Jos ei, niin siinä sinulle vastaus miksi et kelpaa.
Ihmettelin kyllä kun ennen naiset kyllä halusi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kelpaako sinulle keski-ikäinen lihava nainen jolla on velkaa ja joka tykkää juoda alkoholia. Jos ei, niin siinä sinulle vastaus miksi et kelpaa.
Kelpaa jos se on kaunis ja meikkaa ja käyttää tiukkoja vaatteita+ tietenkin tiukat farkut.
Vierailija kirjoitti:
No sä olet turha, hyödytön, vauvalla uliseva paskakasa.
Sinä ja viestiäsi peukuttavat naiset käytätte henkistä väkivaltaa heti kun teillä on valta-asema. Selitä miksi meidän tulisi harmitella, jos joku mies kohdistaa teihin fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa jos se on kaunis ja meikkaa ja käyttää tiukkoja vaatteita+ tietenkin tiukat farkut.
Ei liian lihava kuitenkaa, semmonen sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
öööööö velkaa 47 000 e öööööö haluun vaan hienon auton ööööööö miksi ei velat lyhene öööööö
öööööö haluan naisen jolla on tiukat farkut, meikkaa ja kauniit kasvot öööööö miksen kelpaa naisille vaikka olen pitkä ja komeakin öööööö vaikka omenavartaloinenkin nainen kelpaa öööööö
Ihmettelen miksi mä en kelpaa, käytän hienoja vaatteita, eivät nyt kalleimpia ole mitä sitten, olen pitkä ja muutenkin en ole lihava ja tykkään ulkonäöstäni ja ja mitäs muuta, ei vain naiset kiinnostu.
Mulle kelpaa kun olen keski-ikäinen itsekin.
Miehen tarvii vaan olla 1) parempaa seuraa kuin yksin olo, 2) hygienia ja elämäntavat riittävän kunnossa, 3) tykätä musta, huomioida minua ja haluta olla mun kanssa, 4) asua riittävän lähellä että on käytännöllistä nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu, mitä annettavaa sulla on naiselle? Vastaatko tähän?
Läheisyyttä. pusuja, yhdessäoloa, keskustelua normi asioita miten niin?
Osaatko yhtään vieraita kieliä. Entä seuraatko muutakin kuin suomalaista yhden agendan uutisvälitystä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa kun olen keski-ikäinen itsekin.
Miehen tarvii vaan olla 1) parempaa seuraa kuin yksin olo, 2) hygienia ja elämäntavat riittävän kunnossa, 3) tykätä musta, huomioida minua ja haluta olla mun kanssa, 4) asua riittävän lähellä että on käytännöllistä nähdä.
Juu se onnistuu kyllä
Eilen olin hki ja katselin naisia niin eivät ees vilkaissu päälle en ymmärrä, olivat aika ylpeen näköisiä bimboja.
Vierailija kirjoitti:
Eilen olin hki ja katselin naisia niin eivät ees vilkaissu päälle en ymmärrä, olivat aika ylpeen näköisiä bimboja.
Ymmärrän sen ettei tuollaset kiinnostu, mutta missä ne tavalliset naiset on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu, mitä annettavaa sulla on naiselle? Vastaatko tähän?
Läheisyyttä. pusuja, yhdessäoloa, keskustelua normi asioita miten niin?
Osaatko yhtään vieraita kieliä. Entä seuraatko muutakin kuin suomalaista yhden agendan uutisvälitystä.
Haluatko ostaa kysymysmerkin?
t. Janne Porkka
No sama asia mulla ei vois vähempää kiinnostaa jos nainen tienaa 4000 e kk on uusi bemari ja hienoa elämää matkustelee on koulutettu, ei ole mitää yhteistä, hänelle löytyy samanlainen tasokas mies kyllä.