Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi baarit eivät noudata anniskelulakia?

Vierailija
22.02.2026 |

Onko se tietämättömyyttä vai eikö vain välitetä? Tietääkseni henkilökunnalla pitäisi olla anniskelupassi suoritettuna. 

Olen useaan kertaan pannut merkille, että baarissa myydään päihtyneelle monta shottia kerralla, otetaan rahat ja sitten kun asiakas on muutaman kipannut huiviin, kutsutaan poket paikalle. Nämä sitten heittävät asiakkaan ulos. 

Ennen vanhaan tuollaisesta olisi mennyt anniskeluoikeudet, ja monilta menikin. Samoin tuli syytteitä heitteillejätöstä kaiken päälle. 

Nykyään kai rahat pitää nyhtää pois keinolla millä hyvänsä. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa näistä lähiö baareista myy velaksi etenkin työttömille. Ottaa niilta automaattikortit pantiksi.  Voi olla parikymmentäkin korttia joillain.  Ei ne muuten pystyssä pysyisi. Aikoinani kun vielä näissä baareissa pyörin kaikki joi velaksi.

No hohhoijaa millainen vale.

Miksi valehtelisin? kyllä tuon moni muukin tietää.

Höpö höpö.

Vierailija
22/22 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus pari vuotta sitten oli tosi tiukka linja monessa paikassa, että jos osti vaikka kaksi juomaa kerralla, niin piti näyttää kenelle se toinen juoma on. Liekö sitten joku laki muuttunut, mutta enää ei tuollaista kontrollia ole.

Täh. Kyllä itse ainakin olen tottunut vuosien aikana siihen, että baarissa joku tilaa vaikka kymmenen valkovenäläistä pöytään ja tarjoaa. Viimeksi pikkujouluissa työkaveri tilasi kahdeksan shottia, kun tarjosi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan