Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä?

Vierailija
22.02.2026 |

Tutustun mieheen. Sovimme, että poistamme deittisovellukset ja keskitymme tutustumaan toisiimme. Tuli puheeksi eräs asia jossain lähitulevaisuudessa. Ei salaisuus, mutta ei mielestäni niin olennaista alleviivata sitä nyt. Mies tyrkytti apua asiassa täysin 100 % kmasta aloitteestaan. Se oli minusta ihana ele. 

Hieman myöhemmin, toisena päivänä siis, tuli puheeksi mutkien kautta asia, joka voi vaikuttaa siihen aiempaan asiaan tai sitten ei (tässä tapauksessa todennäköisesti ei vaikuttaisi mitenkään.)

Mies sitten "huumorillisesti" vetäytyi asiasta, ja kun näytin avoimesti että pahoitin mieleni (siitä käytöksestä), niin hän ei pyytänyt anteeksi vaan meni puolustuskannalle. Sanoi kyllä myöhemmin, että välittää tunteistani ja haluaa pitää mieleni hyvä, mutta sopu oli mielestäni kovin laiha ja käytös muistutti tuoreimman eksän epäluotettavuudesta.

Nyt hän ei ole viestitellyt pitkään aikaan (siihen nähden mikä normaali tahtimme on.) Minun fiilikseni on lässähtänyt ja mietin, että kannattaako edes jatkaa? Jotenkin en pidä yhtään tästä suomalaisten miesten tavasta "hoitaa asioita."

En reagoi v#ttuiluun.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt sekavaa sepustustasi.

Ok.

Vierailija
22/32 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt sekavaa sepustustasi.

Ap haluaa vain validaatiota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies perääntyi kun tunnisti "bait and switch" taktiikkasi

Vierailija
24/32 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli minä olen vastuussa hänen epäjohdonmukaisuudestaan? 😂

Vierailija
25/32 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettet reagoi tähän: haista v*ttu.

Vierailija
26/32 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli minä olen vastuussa hänen epäjohdonmukaisuudestaan? 😂

Ensin oli joku yksinkertainen asia, jossa hän tarjoutui auttamaan. Pian siihen alkoi ilmaantua muutakin kuin mistä oli alunperin puhe. Vaikea sanoa mitään varmuduella kun et edes kerro mistä on kyse. Tuolta se kuitenkin hieman kuulostaa.

Vierailija
27/32 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä kaikkea järjellä selittää. Sulle tuli nihkeä olo tyypistä ja se olo kertoo tarpeeksi. Ja jos epäilet, että syy oli liian pieni, niin ei ollut. Sun olo syntyi syystä, joten se syy oli just sulle liikaa. Nihkeä fiilis ei koskaan synny tyhjästä vaan siitä, että jonkun normaali ei ollutkaan sulle normaalia. Eli etsi kumppaniksi tyyppi, jonka normaali on lähellä sun omaa normaalia.

Vierailija
28/32 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mulle tuli tunne tästä jokseenkin sekavasta sepustuksesta, että jostain syystä miehelle tuli tunne, että jatkossa joutuu usein avuksi ja päätti ehkä siksi perua tarjouksensa. Liian aikaisin liikaa tarvetta, vaikka kirjoitat ettet tarvitse apua. 

Se, että sinä pahoitit siitä mielesi, on oikeasti sinun ongelmasi, oliko tarve loukkaantua/pahoittaa mieli?

Vierailija
29/32 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, mulle tuli tunne tästä jokseenkin sekavasta sepustuksesta, että jostain syystä miehelle tuli tunne, että jatkossa joutuu usein avuksi ja päätti ehkä siksi perua tarjouksensa. Liian aikaisin liikaa tarvetta, vaikka kirjoitat ettet tarvitse apua. 

Se, että sinä pahoitit siitä mielesi, on oikeasti sinun ongelmasi, oliko tarve loukkaantua/pahoittaa mieli?

Siis mitä et ymmärrä siitä, että minä en ole pyytänyt apua yhtään mihinkään? Hän itse tarjoutui.

Vierailija
30/32 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin ja Teemun välillä jo silloin kalliolla kalassa ollessa Teemu yritti jo vihjailla, ettei usko suhteen toimivuuteen. Ja tuli fiilis, että hän ei ole päässyt jostain exästään yli. Kunhan höntsäili. 

Vierailija
31/32 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä et ymmärrä siitä, että minä en ole pyytänyt apua yhtään mihinkään? Hän itse tarjoutui.

Tämän ymmärsin hyvin, siitä ei kyse. Sinä et ymmärtänyt minun pointtia ja se on ihan fine.

Silti se mies sai sinusta käsityksen, että joutuu usein auttamaan sinua. Tämä tuli mieleen ei muuta. Onneksi varmasti olen väärässä.

Näinkin lyhyessä viestittelyssä tarkoitus ei mene perille, ehkä ihan samoin käynyt teidän viestittelyssä.

Vierailija
32/32 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ymmärsin hyvin, siitä ei kyse. Sinä et ymmärtänyt minun pointtia ja se on ihan fine.

Silti se mies sai sinusta käsityksen, että joutuu usein auttamaan sinua. Tämä tuli mieleen ei muuta. Onneksi varmasti olen väärässä.

Näinkin lyhyessä viestittelyssä tarkoitus ei mene perille, ehkä ihan samo

Miten hemmetissä hän voi saada tuollaisen käsityksen, kun mitään siihen viittaavaakaan ei ole ollut missään vaiheessa?! 😂 jos et ymmärrä mitä kommentoit, miksi edes kommentoit? MINÄ EN OLE PYYTÄNYT APUA YHTÄ AINUTTAKAAN KERTAA YHTÄÄN MIHINKÄÄN ASIAAN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän