Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua elää veljen varjossa

Vierailija
22.02.2026 |

Siitä lähtien kun muutin äidin ja veljen luota pois isän luo, niin olen ruvennut matkimaan veljeäni. Syyt olivat mm senlaiset että minä koin olevani kelpaamaton ja minua kiusattiin jatkuvasti koulussa ja menetin itsetuntoni täysin. Ajattelin että veljeni oli ikäluokkani kesken hyväksytynpi ja siksi jouduin matkimaan häntä että selviäisin.

Olen koko elämäni kärsinyt siitä että elän statistin roolia mutta en pääse itse näyttelemään pääosaa. Miten tämän voi muuttaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jumala anna minulle mitään missä itse voisin menestyä ja saada huomiota ja kehittää tervettä itsetuntota? Olen yrittänyt vaikka mitä mutta ihmiset eivät koskaan pidä minusta.

extended ap

Vierailija
2/3 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada ihmiset pitämään itsestään on olla oma itsensä. Jumala on antanut jokaiselle lahjat ja minuuden. Voi pelottaa olla oma itsensä, mutta se kannattaa. Ei voi edetä siten, että haluaisi olla kuin joku toinen. Aikuisena ei kannata matkia veljeä eikä ketään muutakaan. Tietysti voi kysyä neuvoja luotettavilta ihmisiltä miten onnistuisi saavuttamaan omat tavoitteensa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei jumala anna minulle mitään missä itse voisin menestyä ja saada huomiota ja kehittää tervettä itsetuntota? Olen yrittänyt vaikka mitä mutta ihmiset eivät koskaan pidä minusta.

extended ap

Vaikka mitä? Mutta mikä on se juttu joka kiinnostaa sinua elämässäsi tehdä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi