Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoolaiselle toimitusjohtajanaiselle ei riittänyt mikään - piti au pairia orjanaan

Vierailija
22.02.2026 |

Marie löysi espoolaisperheen au paireja välittävältä nettisivustolta. Hänelläkin sujui aluksi kaikki hyvin, mutta pikkuhiljaa työt lisääntyivät.

Marien piti viedä lapset kouluun ja harrastuksiin. Marie teki aamupalan, välipalat ja illallisen. Marie imuroi, pesi pyykit, tiskasi, moppasi lattiat, pyyhki pölyt ja jynssäsi vessat.

Hänen piti tehdä myös lumityöt. Isossa omakotitalopihassa siihen saattoi mennä parikin tuntia päivässä.

Jouluna hän sai tehtäväkseen paketoida koko perheen joululahjat.

Perheessä oli metsästyskoira. Alussa oli sovittu, että Marie ulkoiluttaisi koiraa silloin tällöin. Kun arki alkoi, Marie oli vastuussa koirasta joka arkipäivä. Koska se oli metsästyskoira, sitä piti ulkoiluttaa päivittäin tuntikaupalla.

Perheen äiti kehotti Marieta lenkkeilemään koiran kanssa silloin, kun lapset olivat harrastuksissa. Sitä ei laskettu työajaksi.

Koska äidin mukaan kävely oli terveellistä.

Äiti oli menestyvän yrityksen toimitusjohtaja, ja Marien mukaan hyvin tarkka rahasta.

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasia ne kokkarinaiset on. Minä minä ...

Sellaisia ne suomalaiset naiset on. 

Vierailija
122/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#narsistiämmät

Olin just tulossa sanomaan, että aivan kuten mun exnarsistimies aikoinaan. 

Kaikki työt mulle, hän vaan notkui koneella, kävi töissä ja töiden jälkeen en tiedä missä. 

Mulla oli lisäksi vielä opinnot yliopistolla kaiken sen työmäärän lisäksi. Meinasin kuolla työhön ja mistään tää paska ei ollut edes tyytyväinen saati kiitollinen. Ruoka oli paskaa (ei eineksiä vaan itse tehtyä), kämppä oli paskanen kun löysi 5 hiekanjyvää lattialta... Huutoa ja raivoamista aamusta iltaan kun hän oli kotona.

Haista sinä säälittävä apina iso vi##u. 

Sulla ei ole ollut koskaan miestä, ja ei tule koskaan olemaankaan. Äitisikin kyseli aikoinaan neuvolasta ohjeita abortin tekoon, ja sinä olit silloin peruskoulun neljännellä. Tyhmyydestäsi kertoo se, että olit silloin jo 14 vuotias. 

Se kirjoitetaan 14-vuotias, senkin tunneryöppyinen humalainen riemumieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellasia ne kokkarinaiset on. Minä minä ...

Sellaisia ne suomalaiset naiset on. 

Ja jos eivät saa kiusata fyysisesti ulkomaalaisia naisia, niin venyttelevät silmiään Suomessa.

Vierailija
124/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oliko toimitusjohtajan käytös rikollista?

Totta kai oli. Suomessa ei ole laillista teettää orjatyötä. 

Missä käräjät sitten? Miksei oikeus toteudu?

Orja pakeni ulkomaille. Ei uskaltanut Suomessa ollessaan vastustaa orjuuttajaa.

Ei tuossa voi vaan syyttää uhria "mitäs et taistellut vastaan". Kyllähän joku saakeli parkkisakkojakin jakaa vaikka kukaan ei olisi ilmoittautunut laittoman parkkeerauksen uhriksi. Mutta hups siitä saakin nyhdettyä rahaa.

Vierailija
125/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä tunnustaa, että haluaisin minäkin tietää tämän naisen nimen ja työpaikan ja vielä osoitteenkin.   Miksi nämä naispuoliset Epsteinit pitäisi salata?

Kas kun ei paloittelumurhannut paria tyttöä, jotka eivät sitten mitään ole luonnollisesti julkisuuteen ilmoittanut.

Vierailija
126/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaa mitä aur pair tekee perheessä

Vierailija
127/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä Haukilahden ja Westendin  narsistiakat yleensä  kokoomuksen tai Rkp:n kannattajia ovat.  Voihan paikka tosin olla Matinkylän tai Laurinlahdenkin rantoja. Kun katsoo vaalituloksia, ei alueella juuri muiden puolueiden edustajia ole.  Ei muutenkaan oikein demariaatteeseen sovi tämä orjien käyttö, kuten jokainen vähän fiksumpi ymmärtää.  Persuillahan ei taas paremmille alueille ole mitään asiaa.

Sen takia ne persuja ovatkin. Ei paremmilla alueilla näy mmuuttoa mitä vastustaa.

Vierailija
128/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlettakaa mitä aur pair tekee perheessä

Ihmisen palkkaaminen on eri kuin ihmisen omistaminen.

Vierailija
129/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkarissa oli joskus viime syksynä aikana ketju, jossa toimitusjohtajat sun muut uranaiset ikään kuin ihmettelivät, että miksi muut naiset tekevät elämästään vaikeaa, kun voi vaan palkata au pairin, joka tekee aivan kaiken: hoitaa lapset, pesee pyykit, tekee ruoat ja siivoaa. Että tässä se heidän hopealuotinsa työn ja perheen yhdistämiseen eikä edes maksa paljon. Tai oikeastaan näitä juttuja lukiessa tuli enemmänkin se fiilis, että nyt on vapaus keskittyä vain töihin ja omaan itseensä. Kodin, perheen ja arjen hoitaa joku muu ja lasten kanssa on kiva viettää laatuaikaa sitten, kun se itselle sopii.

Olisi hauska tietää päästäisivätkö he oman nuorensa au pairiksi ulkomaille tekemään samaa? Jos oman mukulan orjuutus olisi ok, niin sitten ymmärrän heidän kantansa.

Vierailija
130/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkarissa oli joskus viime syksynä aikana ketju, jossa toimitusjohtajat sun muut uranaiset ikään kuin ihmettelivät, että miksi muut naiset tekevät elämästään vaikeaa, kun voi vaan palkata au pairin, joka tekee aivan kaiken: hoitaa lapset, pesee pyykit, tekee ruoat ja siivoaa. Että tässä se heidän hopealuotinsa työn ja perheen yhdistämiseen eikä edes maksa paljon. Tai oikeastaan näitä juttuja lukiessa tuli enemmänkin se fiilis, että nyt on vapaus keskittyä vain töihin ja omaan itseensä. Kodin, perheen ja arjen hoitaa joku muu ja lasten kanssa on kiva viettää laatuaikaa sitten, kun se itselle sopii.

Olisi hauska tietää päästäisivätkö he oman nuorensa au pairiksi ulkomaille tekemään samaa? Jos oman mukulan orjuutus olisi ok, niin sitten ymmärrän heidän kantansa.

Minun kokoomuspomo ainakin näytti olevan aika kylmä lastansa kohtaan kun oli meillä tet harjoittelussa....

Vierailija
131/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaiset aika pullukoita...paljonkohan niille sitten saa laittaa ruokaa? Varmaan aika usein.😳

Vierailija
132/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut provosoida ja sitten kun se olisi flipannut olisi ollut aika helppo nostaa syytteet. Olisi ollut niin hauskaa sanoa, että "tee itse ruokasi läski lehmä".

Vierailija
133/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi minua oksettaisi ruokkia jotain valtavia mursuja!

Vierailija
134/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaus kuulostaa hyvin, tai valitettavan, paljon minun entiseltä naispomolta. Espoosta.

Toimintatapansa oli "hajoita ja hallitse". Sai raivokohtauksia työpaikalla. Huusi miten hänen lapsensakin ovat älykkäämpiä kuin me hänen alaisuudessa olevat "akat". Kehui miten hän voisi tehdä meidän työelämästä hyvin vaikeaa ellei toteltu ja tehty ylityötunteja ilmaiseksi.

Eräs kertoi jäävänsä äitiyslomalle, sai raivarit että miksi menet juuri nyt raskautumaan! Sai todella pahat stressihäiriöt raskausaikana tuon takia.

Käytti meidän erään vuoden tykyrahaston kun vei tuttaviaan mökille, metsästyskoirineen!

Oli pihi, tyhjensi yrityksen edustustilojen kalleimmat viinit, vei kotiinsa. Syytti muita, mutta asialla oli todistaja.

Sai jatkaa tuota aikansa, en tiedä tämän päivän tilanteesta, koska irtisanouduin.

Meillä lienee tässä bingo😂 Ei noin sekopäistä pomoa voi ihan joka paikassa olla. Metsästyskoirat, pihiys, Espoo, lapset, ilmaisten tuntien teettäminen ja ihan yleinen perseys täsmää. Kerro minkä alan firma?

Vierailija
135/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen äänestäjä otaksun? Täähän heillä on perimmäisenä haaveena, muiden orjuuttaminen ilman, että siitä tarvitsee maksaa juuri mitään palkkaa.

RKP bättre folkin toimintaa. 

Vierailija
136/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku ettiä sen instagram niin voin mennä päivystämään minkä lajiselta pedolta se näyttää?

Vierailija
137/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se au pair ole joku palvelija?

mitä se siis valittaa?

Vierailija
139/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan taloudellisesti menestyvät ihmiset eivät ole keskivertoa älykkäämpiä. Piirre, joka menestyneissä korostuu, on häikäilenättömyys. Silloin menestyy parhaiten kun on pokkaa käyttää muita hyväkseen.

Tämä espoolaisnainen on täydellinen esimerkki häikäilemättömästä menestyjästä.

Mikähän tällainen tutkimus on?

Vierailija
140/155 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan taloudellisesti menestyvät ihmiset eivät ole keskivertoa älykkäämpiä. Piirre, joka menestyneissä korostuu, on häikäilenättömyys. Silloin menestyy parhaiten kun on pokkaa käyttää muita hyväkseen.

Tämä espoolaisnainen on täydellinen esimerkki häikäilemättömästä menestyjästä.

Mikähän tällainen tutkimus on?

Ei tuon toteamiseen tutkimuksia tarvita. Riittää että pitää silmät auki.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi