Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua pidätetty koskaan?

Vierailija
21.02.2026 |

Mistä syystä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pidätetty. Mutta olen saanut poliisin käsiraudat käsiini. Vetäisin kädet pois ja ojensin raudat poliisille. Silmät sillä oli kun lautaset.

Vierailija
2/6 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Törkeästä petoksesta yli 20 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tapon yrityksestä. Tulin armeijasta lomalle kerran kotiin niin poliisit soitteli ovikelloa puolen yön jälkeen. Mut vietiin asemalle. Olin kuulemma yrittänyt tappaa naapurin pari päivää sitten sanoivat. Sekopää naapurin mummo oli keksinyt koko valeen. Sanoin poliiseille että soittakaas armeijaan olen siellä ollut. Sanoivat että kannattaa tunnustaa heti. Toisen kerran jouduin poliisi asemalle kun tulin kerran salibandy treeneistä ja menossa kotiin niin poliisi auto ajoi viereen ja käskivät pysähtymään. Sitten kysyivät mistä tulen ja kuulemma olin ollut tappelussa vähän aikaan sitten. Tuntomerkit sopii muhun. Sanoin että tulen treeneistä mut silti vietiin asemalle kuulusteluun.

Vierailija
4/6 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta olen pidätellyt. Lasketaanko se...housuun?

Vierailija
5/6 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yön putkassa kun aikoinaan sammuin Aulavalla.

Vierailija
6/6 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vietiin Vaasan poliisiasemalle epäiltynä kun kaveri umpikännissä potki parista talosta ikkunan, itse en tehnyt mitään, mutta kun oli ilmoitettu että sellainen parivaljakko oli potkinutvikkunoita.