Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen ei hyväksy minua yhden pienen tatuoinnin takia. Keskustelua aiheesta.

Vierailija
21.02.2026 |

Olen tapaillut nyt kolmen kuukauden ajan unelmieni naista ja jos olen rehellinen, niin koen naisen olevan sielunkumppani minulle. En näistä asioista ääneen keskustele, koska en halua tulla tuomituksi. Nainen on kaikkea mitä olen aina unelmieni kumppanilta ja tulevalta puolisolta halunnut, mutta nyt kävi ilmi sellainen asia että nainen ei voi sietää pientä tatuointiani. Pelkään neuloja, enkä pidä tatuoinneista sen enempää mutta otin sen koska elämäntilanteeni oli seitsemän vuotta sitten vaikea - minulla on yläselässä pieni kirjain edesmenneen lemmikkini muistoksi ja tatska on erittäin pieni ja enempää ei tule. Tatuoinnit ovat yleisiä nykyään mutta nainen ei pidä siitä, vaikka olen selittänyt syyn miksi sen aikoinani otin. Mitään piikittelyä ja kyräilyä en naiselta ole saanut, mutta ehdottomuutta ja ihmettelyä. Näen naisessa ja meissä yhdessä paljon hyvää, mutta kuinka voisimme päästä tästä yli? En haluaisi poistattaa pientä kirjainta selästäni, koska kumppani tulisi hyväksyä kokonaisuutena vai mitä sanotte? Emme ole eroamassa emmekä tapaile kevyesti, joten olemme molemmat tahoillamme sitä mieltä että olemme parisuhteessa. M38

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minull on 1488 tatuoituna hauikseen. Vasemmistolainen naisystävä onneksi uskoi että tämä oli veljeni syntymäpäivä 🤣

Mies

Minull on koko pärstä ja handut tauoituna exien nimiä. Hähää! Pistinpä paremmaksi. 

Muija-90

Vierailija
22/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin outoa, ettei nainen pidä tatuoinneista miehellä. Tatuoinnithan ovat kuitenkin maskuliinisia, joten ne komistavat miestä. Naisella ne taas ovat helvetin rumia.

EiåSe on VAin sinun mielipide,  niistä on niin naisilla kun miehollä eikä kuulu muille vittuaan mitä itselleen tekevät. Ymmärrätkö.  👿

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskottavaa, että joku ottaa SELKÄÄN tatuoinnin, joka on niin pieni, että pitää tarkkaan katsoa, että huomaa. 🤣🤣🤣

Vierailija
24/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuukautta olette silti tapailleet. Yleensä suhteen alussa tutustutaan. Ei tullu puheeksi, että on tatuointi? Kerrotaan harrastuksista,lemmikeistä, onko hiusväri oma vai värjätty. Mistä olet kotoisin? Onko sisaruksia? Jne jne. Vai oletteko 3kk aikana tutustuneet ollenkaan, vai miksi tapailu jatkuu jos ei tatuointi miellytä? Ja jos se on iso turnoff, niin ei kai sitä tapailua jatketa.

Vierailija
25/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, haukutaan nyt tatuointeja ja tatuoituja ihmisiä:

Mitä et ymmärrä? Eivät kaikki pidä tatuoinneista.

Ne ketkä pitävät ne ketkä ei pidä niin pitäkööt turpaansa kiinni.

Vierailija
26/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin outoa, ettei nainen pidä tatuoinneista miehellä. Tatuoinnithan ovat kuitenkin maskuliinisia, joten ne komistavat miestä. Naisella ne taas ovat helvetin rumia.

Tällä logiikalla ajattelevat miehet...veikkaan ettet käy suihkussa myöskään.

Vierailija
27/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten hän jättää sinut.

Tekosyyn ei tarvitse olla tuon mitättömämpi. Se siitä sielunkumppanuudestanne.

Ei ole jättämässä minua.

Vierailija
28/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekää vee mitä lystäättee. TapelTapelkaa.

Vierailija
29/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne tatuoinnit rumia, mutta luulisi yhden pienen kirjaimen mikään syy mihinkään olevan. Ettei vaan olisi kontrolloivaa / narsistista tyyppiä? 

Vierailija
30/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusta nyt vaan, että sinulla on hakaristi otsassa...

Vierailija
31/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksittyä trollaajan sepustusta. Poistoon.

Vierailija
32/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten hän jättää sinut.

Ei ole jättämässä minua.

Mutta vaatiiko laseroimaan tatuoinnin pois?

En oikein voi uskoa että tämä keskustelu on tosi vuonna 2026.

Vierailija
33/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten hän jättää sinut.

Ei ole jättämässä minua.

Mitä sä sitten vingut täällä? Osta sormus ja talo.

Vierailija
34/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako nainen siis lopettaa tapailun jos et poista tatuointia?

Aloittajasta en tiedä mutta onhan luomet rumia...

Vierailija
35/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani pitää hyväksyä kokonaisuutena, kirjoitat. Miksi et siis hyväksy tilannetta, jossa sinua ei hyväksytä kokonaisuutena?

Asia ei ole noin mustavalkoinen, mutta minua surettaa kun nainen on niin ehdoton ja olen yksin itkenyt, kun tuntuu ettei hän hyväksy sitä että kannan edesmenneen lemmikkini etunimen kirjainta ihollani. En elä menneessä, mutta haluan vaalia kauniita muistoja. 

Provo.

Vierailija
36/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme kuukautta olette silti tapailleet. Yleensä suhteen alussa tutustutaan. Ei tullu puheeksi, että on tatuointi? Kerrotaan harrastuksista,lemmikeistä, onko hiusväri oma vai värjätty. Mistä olet kotoisin? Onko sisaruksia? Jne jne. Vai oletteko 3kk aikana tutustuneet ollenkaan, vai miksi tapailu jatkuu jos ei tatuointi miellytä? Ja jos se on iso turnoff, niin ei kai sitä tapailua jatketa.

Ei tullut ilmi ennen kuin nyt, vaikka on kaikki mahdolliset arvot, harrastukset ja muut asiat keksusteltu läpi. Emme ole pahoja ihmisiä enkä ole salaillut tatuointia.

Vierailija
37/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin että hän uskoo kirjaimen olevan oikeasti ex naisesi nimikirjain ja ei varmasti haluaisi joutua miettimään exääsi aina kun vilkaisee tatskaasi...

Olen sanonut ettei ole exän nimikirjain vaan edesmenneen lemmikin ja olen myös kertonut ja näyttänyt kuvia lemmikistä. En ole missään tekemisissä exän kanssa enkä tiedä hänestä mitään.

Vierailija
38/38 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten hän jättää sinut.

Ei ole jättämässä minua.

No mikä sitten on ongelma? Nainen jätättää joka päivä tatuoinnista? Siinä tapauksessa ei ole mikään unelmanainen ja sielunkumppani.