Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olette hankkineet maatiaiskissanne

Vierailija
21.02.2026 |

Hei

Olen muutaman vuoden elänyt ilman kissaa, ja koti on tuntunut kovin, no, kissattomalta. Olisin valmis hankkimaan uuden lemmikin.

Edelliset kaksi kissaani tulivat minulle hieman sattuman kautta, ja mietinkin nyt mikä olisi vastuullinen kanava etsiä uutta perheenjäsentä. Rotukissoille löytyy omat kasvattajansa ja kanavansa, mutta haluaisin nimeomaan maatiaiskissan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö eläinsuojeluyhdistyksen kautta jokin löytökissa tai on siellä ihan kodinvaihtajiakin? Ja joskus pentuja myös.

Vierailija
2/7 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojeluyhdistyksen kautta. Sisarukset samasta populaatiokissapentueesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esy on juurikin hyvä vaihtoehto.

Vierailija
4/7 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi on ihan hyvä, sitä kun seuraa pitempään, tunnistaa vastuuntuntoisen oloiset myyjät jotka haluavat tietää minkälaisiin oloihin kissa on menossa ja ehkä haluavat nähdäkin ennen varsinaista noutoa. Sitten ovat pentutehtailijat/kissatrokarit jotka ilmeisesti hakevat kissat Virosta ja myyvät eteenpäin n. 600 eurolla, samoilla ihmisillä liian usein myynnissä kissoja, uusi rokotustodistus saattaa olla pari päivää vanha vaikka kissa on jo puolivuotias ym.

Vierailija
5/7 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi, n. vuoden vanha kodinvaihtaja. Luonteeltaan ihmeellisen luottavainen ja peloton ollakseen kodinvaihtaja (tämän totesi eläinhoitolan omistaja, jolla on paljon kokemusta kodinvaihtajista).

Vierailija
6/7 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatiaiskissat haetaan maalta. Toki ko. kissan saalistusvietti on kehittynyt, joten ... No, meidän omakotitalojen ihanassa lähiössä eivät ainakaan rotat, hiiret ym. jyrsijät mellasta:)

Vierailija
7/7 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojeluyhdistystä suosittelen!

Aran ja nuoren raidallisen kissan haimme 15v. sitten pääkaupunkiseudun yhdistykseltä, se oli otettu kiinni jostain teollisuusalueelta missä se oli pyörinyt pitkään.

Veimme kissan kotiimme, teimme sille oman rauhallisen tilan yhteen huoneeseemme, hiekkalaatikko sekä turvallisia piiloutumislaatikoita, ovi tietenkin auki että äänet tulevat tutuksi.

Ruokakupin jätimme ensin huoneen kynnyksen lähelle, sitten pikkuhiljaa edemmäs...kunnes noin viikon piilottelun päästä hän itse tuli pällistelemään meitä!

Ja sen jälkeen osallistui aivan kaikkeen, siis aivan kaikkeen!, ihan kuin olisi halunnut takaisin kaiken sen hellyyden mitä ei ollut saanut koskaan kokea syntyessään jossain teollisuushallin takapihalla.

En häpeä että itkin suoraa huutoa kun hänet jouduttiin 10v päästä sairauden vuoksi lopettamaan.

Ja huom oon 50v mieshenkilö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä