Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomeen on saatava laki joka mahdollistaa Kansalaispidätyksen

Vierailija
21.02.2026 |

Tunnetaan nimellä Citizens arrest.  Käytössä Briteissä, Saksassa, Sveitsissä, Ranskassa, Italiassa ym

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo. Pönttö.

Tekoälyn mukaan ei ole. 

Olet niitä jotka pitävät tekoälyä jumalana ja pidätte ihan rituaalejakin tekoälylle? No, tekoäly on väärässä.

Vierailija
22/31 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saatana, mä laittaisin Elokapinahipit niskalenkkiin heti 💪

Saisit vain itse turpiisi🤭🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä epäily ei riitä tuomioon, ja kukaan ei näe ennalta kuka tulee tekemään mitäkin.

Vierailija
24/31 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kiinniotto-oikeus sekä oikeus itsepuolustukseen. Käytännössä jälkimmäinen ei koskaan toteudu vaan johtaa jälkeenpäin arvioitaessa hätävarjelun liioitteluun. Siksi en lähtisi kokeilemaan kiinniottoakaan.  Joutuu syytettyjen penkille. Eli ongelma ei ole se, etteikö olisi oikeutta kiinniottoon vaan se miten lakia tulkitaan.

Suomen umpimätä oikeusjärjestelmä tekee sen että jos puolustaa itseään saa aina kovemman tuomion kuin mitä itse hyökkääjä saa. Sairas maa. Rikollisten paratiisi.

Vierailija
25/31 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tämähän on joka testoteron märkä päiväuni. Pääsee oikein väijymään kaupungille jos olisi joku "epäilyttävä" jota muiluttaa. Yleinen kiinniotto-oikeus on jo, se riittää. Aggressiivista ja aseistautunutta nyt ei kenenkään maallikon muutenkaan kannata lähestyä vaan soittaa häkeen ja antaa ammattilaisten hoitaa.

Vierailija
26/31 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo

Ei ole. 

Sisältyy hätävarjeluun. Jos on syytä epäillä että rötöstelijä jatkaa tekoaan tai pakenee, saa pitää kiinni kunnes poliisi saapuu.

Mielenosoitus on Suonessa laillista.

Persujen levittämät vihapuheet ja väkivaltafantasiat taas laittomia.

Ketju nettivinkattu.

N a t s i t   v i t t u u n.

Vierailija
27/31 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kiinniotto-oikeus sekä oikeus itsepuolustukseen. Käytännössä jälkimmäinen ei koskaan toteudu vaan johtaa jälkeenpäin arvioitaessa hätävarjelun liioitteluun. Siksi en lähtisi kokeilemaan kiinniottoakaan.  Joutuu syytettyjen penkille. Eli ongelma ei ole se, etteikö olisi oikeutta kiinniottoon vaan se miten lakia tulkitaan.

Suomen umpimätä oikeusjärjestelmä tekee sen että jos puolustaa itseään saa aina kovemman tuomion kuin mitä itse hyökkääjä saa. Sairas maa. Rikollisten paratiisi.

Tollo. Hätävarjelu ja kosto ovat eri asioita. Eka sallittu, toka rikos.

Hätävarjelun lievin muoto on poistua paikalta, ei esim. juosta kenenkään perään jauhamaan juoppoa paskaa ja ammuskelemaan, arvoisa molopääpuolueen väki.

Teistä näkee, että mielellänne hakkaisitte naisia. 

Vierailija
28/31 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on PERUSTUSLSISSA TURVATTU MIELENOSOITUSOIKEUS.

Persut toki ei edes tiedä, että perustuslaki eli valtiosääntö on valtion itsenäisen olemassaolon määritelmä.

Vierailija
29/31 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo. Hätävarjelu ja kosto ovat eri asioita. Eka sallittu, toka rikos.

Hätävarjelun lievin muoto on poistua paikalta, ei esim. juosta kenenkään perään jauhamaan juoppoa paskaa ja ammuskelemaan, arvoisa molopääpuolueen väki.

Teistä näkee, että mielellä

mitähän aineita tämä trolli on vetänyt?

jos puolustaudut puukko kädessä tulevaa hyökkääjää vastaan ja lyöt jollakin kättä pidemmällä mitä vain löytyy niin saat tasan tarkkaan kovemman tuomion kuin hyökkääjä vaikka puukottaja on pakko pysäyttää

Vierailija
30/31 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun et sen pahempiin asioihin syyllistyneitä uskalla.

Vierailija
31/31 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://poliisi.fi/nettivinkki-kiitos

N a t s i t   v i t t u u n.

Vierailija
32/31 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä tulikin tiivistetysti se, miksi aloituksen ehdotus on on huono.

Olisiko parempi, jos saisi persuja vangittua väärästä ajattelusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan