Onpa kummallinen olympialaji
Kävelevät ja juoksevat sukset jalassa mäkeä ylös. Välillä pujottelevat ja kiipeävät rappusia.
Ihan pöhkön näköistä touhua.
Kommentit (21)
En ollut itsekään edes tietoinen tällaisesta lajista. Tämähän on juuri mainio, sukset selkään ja sauvakävelemään portaita. Suomen luulisi olevan hyvä tällaisessa sekoilussa, kuntoportaiden luvattu maa.
No - nyt ne laittavat jotain nousukarvoja - hilpeätä.
Vuorihiihto joka syrjäyttänee yhdistetyn olympialaisissa tulevaisuudessa.
Taitaa olla taas jotain wokea urheilua. Kas kun ei ole vielä määrätty että vuorihiihtoon saa osallistua vain rodullistetut...
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla taas jotain wokea urheilua. Kas kun ei ole vielä määrätty että vuorihiihtoon saa osallistua vain rodullistetut...
Nyt oli kyllä niin kaukaa haettua ettet tainnut itsekään ymmärtää?
Tuohan on mainio laji. Pitää olla keuhkoja, toimivat jalat, laskutaitoa ja näppäryyttä. Voisi Iivo Niskanen tuiskahtaa turvalleen kun nousu karvat pitäis irrottaa.
Voisivat välillä hurauttaa persmäkeä alas vuorelta.
Tai nyt tv2:ssa meneillään oleva massalähtöluistelu vai mikä lie nimi.
Suomalaiset eivät pärjää tuossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pulkka on ehdottomasti lisättävä tähän lajiin- ja mahdollisesti kaakaon keitto retkikeittimellä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan maastohiihdossakin yhteislähtöjä.
Tuo on ilmeisesti kyseisen lajin sprinttimatka, mikä olympialaisissa oli. Käsittääkseni tuossa saatetaan kisata myös jotain parinkymmenen kilometrin mahkoja.
Vuorihiihto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulkka on ehdottomasti lisättävä tähän lajiin- ja mahdollisesti kaakaon keitto retkikeittimellä.
Loistava ehdotus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan maastohiihdossakin yhteislähtöjä.
Joo, mutta enpä ole tuohon ennen törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ilmeisesti kyseisen lajin sprinttimatka, mikä olympialaisissa oli. Käsittääkseni tuossa saatetaan kisata myös jotain parinkymmenen kilometrin mahkoja.
Mä kyllä hyytyisin ensimmäisiin rappusiin.
Ei näistä hullukaan ota selvää. Olin näkevinäni jotain suksen kantoa oliko se portaissa ja minä luulin että ne tekee iivot ja nyt lopettaavat koko kisan. Se oli kai sitten joku uusi kilpailu. Ehkö sen on tarkotettu uudistaa murtsikahiihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei näistä hullukaan ota selvää. Olin näkevinäni jotain suksen kantoa oliko se portaissa ja minä luulin että ne tekee iivot ja nyt lopettaavat koko kisan. Se oli kai sitten joku uusi kilpailu. Ehkö sen on tarkotettu uudistaa murtsikahiihtoa.
Oma lajinsa.
Aivan järjetön sekasikiö koko laji, ja mikä järki noissa "timanteisa" on?
Onkohan porrasjuoksua olemassa kilpailulajina?
Vierailija kirjoitti:
Aivan järjetön sekasikiö koko laji, ja mikä järki noissa "timanteisa" on?
Onkohan porrasjuoksua olemassa kilpailulajina?
Samoin kuin ampumahiihto on järjetön sekasikiö ampumista ja hiihtämistä.
No kymmenottelu se vasta sekasikiö onkin.
Vuorijuoksu ainakin on kilpailulaji.
Ja laittavat karvoja suksien pohjiin, voi kuinka jännää ;D