Hei, sinä kunnollinen mies!
Mikä tekee sinusta kunnollisen ja mitä kaikkia hyviä ominaisuuksia sinulla? Tietysti sen itsestäänselvyyden lisäksi ettet ole väkivaltainen. Nyt saa kehua itseään!
Kommentit (16)
Rehellinen, väkivallaton, uskollinen.
Olen määrätietoinen, itsevarma, urheileva, hyvin toimeentuleva (palkka 7500€/kk), pidän ulkonäöstäni huolta, olen kiinnostunut monista eri asioista, huolehdin hygieniastani, olen empaattinen, hellä, pidän eläimistä, osaan rakentaa, remontoida, korjata, tehdä kaikkia teknisiä asioita, olen vahva, kouluttautunut, paljon matkustellut, kielitaitoinen ja pidän nautinnon antamisesta naisille sängyssä. Nämä asiat tekevät minusta "kunnollisen".
Pidän huolen lapsistani, ja olen kiva tyttöystävälleni. Mielenterveyteni pysyy kunnossa, kun välttelen suomalaisia naisia.
Aika vähän on tullut vastauksia. Ilmeisesti palstamiehet ovat jännämiehiä.
Se että toimin vastuullisesti enkä hölmöile.
Mikä ihmeen Napakymppi-kysymys tämä on??? :)))
Mitä voitan, jos vastaan, mihinkä lähetään? - Joroisille - kappas, ilmainen kauppareissu! (ostetaanko kaliaa kans?) :)))
Tekoäly kertoo millainen on kunnollinen mies:
Rehellisyys Hän on avoin ja luotettava, ei peittele asioita eikä huijaa. Hän puhuu suoraan ja ei pelkää kohdata totuutta.
Vastuullisuus Hän kantaa vastuuta omista teoistaan ja elämänsä valinnoistaan, oli tilanne mikä tahansa. Hän ei syytä muita omista virheistään, vaan pyrkii oppimaan ja kehittymään.
Empatia ja kunnioitus Hän osaa kuunnella ja ymmärtää toisten tunteita ja tarpeita. Hän kohtaa muut ihmiset kunnioituksella ja arvostaa erilaisia näkökulmia.
Itsehillintä Hän pystyy hallitsemaan tunteitaan ja tekemään järkeviä valintoja myös paineen alla. Hän ei reagoi impulsiivisesti, vaan miettii, ennen kuin toimii.
Tavoitteellisuus Hänellä on omat unelmansa ja hän tekee töitä niiden eteen, mutta on myös valmis mukautumaan tarpeen mukaan. Hän ei anna periksi helposti ja jatkaa eteenpäin, vaikka kohtaakin esteitä.
Avoimuus ja kommunikaatio Hän on valmis keskustelemaan asioista ja jakamaan ajatuksiaan rehellisesti. Hän ei sulkeudu itseensä, vaan jakaa tunteensa ja huolensa.
Luotettavuus Hän pitää lupauksensa ja voi luottaa siihen, että hän on paikalla silloin, kun tarvitaan. Hän on tuki ja turva vaikeina aikoina.
Kunnioitus naisia ja kaikkia ihmisiä kohtaan Hän ei aliarvioi ketään ja pitää tasa-arvoa tärkeänä. Hän ei ole seksistinen eikä syrji ketään etnisen taustan, sukupuolen tai muiden tekijöiden perusteella.
Hyvä huumorintaju Hän osaa nauraa itselleen ja löytää huumoria vaikeissakin tilanteissa, mutta ei pilkkaa toisia. Hän pystyy keventämään tunnelmaa ja tuomaan iloa ympärilleen.
Hyvä fyysinen ja henkinen hyvinvointi Hän pitää huolta itsestään sekä fyysisesti että henkisesti, mutta ei ole itsekeskeinen. Hän ymmärtää, että tasapaino elämässä on tärkeää ja investoi hyvinvointiinsa.
Rehellinen itsetunto Hän tuntee arvonsa, mutta ei ole ylimielinen. Hän on tietoinen vahvuuksistaan, mutta myös avoin omille heikkouksilleen.
Kyky antaa ja vastaanottaa rakkautta Hän osaa olla avoin tunteidensa ilmaisemiseen ja ottaa myös vastaan rakkautta ja läheisyyttä. Hän ei pelkää haavoittuvuutta, vaan pystyy antamaan rakkautta ja saamaan sitä.
Avoimuus kasvuun Hän on valmis kehittymään ja oppimaan uusia asioita. Hän ei ole jääräpäinen, vaan kuuntelee muiden näkemyksiä ja pyrkii kasvamaan ihmisenä.
Päätöksentekokyky Hän ei epäröi tehdä päätöksiä, vaikka ne olisivat vaikeita. Hän harkitsee vaihtoehdot huolellisesti ja ottaa vastuuta valinnoistaan.
Itsenäisyys Hän on itsenäinen ja kykenee huolehtimaan omista asioistaan. Hän ei ole riippuvainen muista, mutta osaa myös pyytää apua tarvittaessa.
Tasa-arvoinen ja oikeudenmukainen Hän pyrkii tasapuolisuuteen ja oikeudenmukaisuuteen kaikissa suhteissaan. Hän ei hyväksy syrjintää eikä epäreiluutta.
Hyvä kuuntelija Hän kuuntelee tarkasti ja on läsnä, kun muut puhuvat. Hän antaa toisille tilaa ilmaista itseään ilman keskeytyksiä.
Kärsivällisyys Hän on kärsivällinen vaikeissa tilanteissa ja ymmärtää, että asiat eivät aina mene nopeasti. Hän ei hermostu helposti ja osaa odottaa oikeaa aikaa toimia.
Ystävällisyys ja avuliaisuus Hän on valmis auttamaan muita ilman, että odottaa jotain takaisin. Hän tarjoaa tukeaan ystäville, perheelle ja jopa tuntemattomille.
Aitous ja itseilmaisu Hän ei pelkää olla oma itsensä ja ilmaisee tunteensa ja ajatuksensa rehellisesti. Hän on valmis seisomaan omien arvojensa takana.
Nostan penkistä 100 kg ja pankista enemmän
ole kunnon poika. isäni oli kunto
Olen sigmamies. Sigmamiehen esiintymistiheys populaatiossa on 0,02%. Toisin sanoen 2 miestä 10 000:sta on sigmoja. Sigmamiehet löytyvät älykkyysosamäärää kuvaavan käyrän äärioikealta hännältä.
No mä lähinnä mietin ennen kuin sanon tai teen jotain, että a) olenko mulkku jos sanon tai teen näin. Jos vastaus on, että en ole, niin sitten vielä mietin, että b) voinko sanoa tai tehdä tätäkin muiden kannalta paremmin. Yleensä tätä menetelmää noudattaen tulee tehtyä ja sanottua ns. kunnollisen ihmisen tekemisiä ja sanomisia, ja välttää ne vähemmän kunnollisen ihmisen teot ja sanat.
Osaan tehdä metatöitä ja parisuhteen tunnetyötä.
Tämä varmasti poistetaan nopeasti.
40v miehenä huomannut että minulla on todella paljon kysyntää. Siihen riitää nämä. Vakityössä tuli täyteen 20 vuotta. Elän erittäin terveellisesti, olen esim pudottanut painoa viime kesästä kohta 10 Kiloa käymällä joka päivä vähintään tunnin lenkillä, syömällä terveellisesti kasviksia joka päivä vähintään puoli kiloa, käytän alkoholia todella vähän, pesen hampaat aamuin illoin, siistin parran joka päivä, käyn parturissa kerran kuussa, aina siistit puhtaat vaatteet ja hyvä tuoksu. Naisten kanssa mietin tarkasti mitä heille juttelen, on vaikka kuinka monta esim Tinder tapailu juttua ja heidän kanssaan ei ikinä edes puhuta mistään seksistä muuten kuin että fyysinen yhteys myös tärkeää, minusta löytyy sellainen todella hyvä juttelija empaattisuudella varustettuna joka on naisten mieleen. Ei mun tarvitse kalastaa niitä naisia kun he kyllä ottavat itse pitkänkin hiljaisuuden jälkeen yhteyttä "pöö, mitä kuuluu, olis tosi kiva nähdä, olit tosi kiva". Toki vaikka ihan tavallinen olenkin niin tulee sitä kehua ulkonäöstäkin. Mutta fiksut jutut
Vierailija kirjoitti:
Olen sigmamies. Sigmamiehen esiintymistiheys populaatiossa on 0,02%. Toisin sanoen 2 miestä 10 000:sta on sigmoja. Sigmamiehet löytyvät älykkyysosamäärää kuvaavan käyrän äärioikealta hännältä.
Asiaa, olen itsekin sigma male, eli ns. parasta A-ryhmää👍👍
Juon vain joka toinen päivä, poltan ison askin päivässä olen vakituisessa työssä(etänä), velaton ja oma talo.