Andrewin vuosikymmenten kestänyt rasvainen irstailu
Syntyi vapaamatkustajaksi. Nykyään elähtänyt elostelija. Olen iloinen, että edes joskus paha saa palkkansa
Kommentit (42)
Eihän kuninkaallisia kuuluisia olla 2000-luvulla missään modernissa yhteiskunnassa. Norjan elostelijat ihan yhtä hyvä esimerkki, mutta kyllähän ylipäätänsä on täysin absurdia, että demokraattisessa maassa on kuninkaalliset. Norja, Ruotsi, Tanska, Hollanti.. Kaikki maat puhuvat kuinka ovat tasa-arvoisia ja demokraattisesti vaaleilla päätetään päättäjät ja sitten yksi sattuu syntymään oikeaan perheeseen ja saakin olla koko maan keulakuva isoilla lain suojaamilla erikoisoikeuksilla!
Täytyy sanoa, että olen onnellinen, ettei Suomi ole kuningaskunta vaikka tännekin yritettiin Saksasta aikoinaan hommata kuningasta.
Nuo Euroopan kuninkaallisethan ovat täysin sisäsiittoista porukkaa. 1900-luvulle tullessa kaikki serkkuja toistensa kanssa. Jo kuningatar Victoria meni naimisiin 1. serkkunsa kanssa. Sieltä tuli se verenvuoto tauti. Ja häntä pidetään koko Euroopan kuninkaallisten äidiksi, koska hänen sukulinjaa lähes kaikki oli. Habsburgit naivat jo veljensä tyttäriä. Ensimmäistä maailmansotaa voisi kuvata perhe- tai sukuriidaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä minun tietoisuuteeni tarttui juttu, jossa tämä Maxwell olisi teipannut noin 5-6 vuotiaan tytön pöytään ja sitten kiduttanut sähköiskuin ja tuota olisi ollut Anrewn lisäksi muitakin tilaajia katselemassa.
Liekö tuo ollut se pidätyksen syy.
Muutenkin kerrassaan sekavaa settiä ja koko epsteinjuttu saa koko ajan hirveämpiä piirteitä. Ellen de Generes ja se hänen autoonsa palanut näyttelijäkumppaninsa ovat tilanneet ihmislihaa. Epsteinillä vauvafarmi ja omat kannibaalikokit.
Ei ihme, että Trump yrittää sumuttaa ja Pam Bondi peitellä.
Pikkasen lähtenyt laukalle nää jutut 🤣🤣
Niin tai sitten on vielä hurjempia. Hyvä, jos edes joku pelastuisi noitten kynsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iljettävä tyyppi joo, mutta valitettavasti on vain jäävuoren huippu.
Mitä tarkoitat?
Oli siellä muitakin kuin Andrew.
Siinä autokuvassa on sika joka pelkää kuin vauva.
Maailma on täynnä omituisia eläjiä. Aloittaja selvästi on mennyt valitun kansan ansaan. Koska Epstein oli juutalainen, piti miehestä leviävä paha puhe hävittää. Siihen riitti vain tarpeeksi suuri julkkis. Kuninkaallinen on oiva kohde. Andrew onkin siis vain judkujen salajuonen uhri. Sitä soopaa AP juuri levittää ettei muistettaisi mikä mies se Epstein oli.
Lisää löytyy sikoja itse Oprah on pitänyt afrikkalaista orpokotia, joitten lapsista ei enää tiedetä. Siitä on tiedottanut jo aikaa sitten Mel Gipson, jota ei uskottu. Hän kertoo nyt myös Epstein outouksista. Kerrotaan, että P Diddyllä samoja juttuja ja venäläisillä ja israelilaisilla vallanpitäjillä.
Silakat kivittää irstailijan. Miksi? Eiks se ollutkaan liberaalia?
Vierailija kirjoitti:
Oli se kuitenkin hienoa aikaa, sai nuorta naarasta ja eli jokaisen miehen unelmaa.
Jokaisesta miehestä ei varmaankaan olisi hienoa aikaa olla kidu tettu, mur hattu tai r ais kattu miespuolinen vauva noissa valtaperversiokarkeloissa?
jospa itse rohkeasti ilmoittautuisit vapaaehtoiseksi uhriksi kuolemankarkeloihin vain joidenkin sadististen k yrvänsyylien halveksittavan ilakoinnin vuoksi?
Miksi Andrewn puolustaminen sensuroidaan?
Eikö irstailu ollutkaan vasemmiston mielestä hyvä juttu?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä minun tietoisuuteeni tarttui juttu, jossa tämä Maxwell olisi teipannut noin 5-6 vuotiaan tytön pöytään ja sitten kiduttanut sähköiskuin ja tuota olisi ollut Anrewn lisäksi muitakin tilaajia katselemassa.
Liekö tuo ollut se pidätyksen syy.
Muutenkin kerrassaan sekavaa settiä ja koko epsteinjuttu saa koko ajan hirveämpiä piirteitä. Ellen de Generes ja se hänen autoonsa palanut näyttelijäkumppaninsa ovat tilanneet ihmislihaa. Epsteinillä vauvafarmi ja omat kannibaalikokit.
Ei ihme, että Trump yrittää sumuttaa ja Pam Bondi peitellä.
Ilmeisesti FBI: n papereista on paljastunut todistajanlausunto, jonka mukaan Maxwell olisi kiduttanut pikkutyttöä ja Andrew katsellut. Todistajanlausunto on kuitenkin nimetön. Myöskään aikaa, paikkaa tai uhrin henkilöllisyyttä ei ole yksilöity. Vaikka Maxwell tuomittiin oikeudessa pitkään vankeusrangaistukseen, mistään tällaisesta häntä ei koskaan syytetty.
Andrew on vanha koskemattomuusharhasta kärsinyt elostelija, jonka elostelut ovat nyt tulleet koko maailman tietoisuuteen. Hänen maineensa on mennyt, vankilatuomiokin saattaa olla edessä. Tämä ei tarkoita, että jokainen äärimmäinen huhu tai nimetön väite hänestä pitäisi paikkansa. Tai että tissipallolla lapsen kanssa leikkiminen tekisi hänestä pedofiilin. Jäitä hattuun, ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on varmaan nähnyt tauluja, joissa esim. Rooman keisari makaa löhöilemässä, paistetun lihan rasva valuu leualla ja kädessä on terttu viinirypäleitä. Kauniit nuoret naiset soittaa harppua elähtäneen rasvaisen rikkaan miehen ympärillä.
Nuorten miesten päät ovat seipäiden päällä. Naiset ovat aina olleet etuoikeutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on varmaan nähnyt tauluja, joissa esim. Rooman keisari makaa löhöilemässä, paistetun lihan rasva valuu leualla ja kädessä on terttu viinirypäleitä. Kauniit nuoret naiset soittaa harppua elähtäneen rasvaisen rikkaan miehen ympärillä.
Nuorten miesten päät ovat seipäiden päällä. Naiset ovat aina olleet etuoikeutettuja.
Mitä etuoikeutta on karkeloida irstaan ukon ympärillä ja viihdyttää monin tavoin elähtänyttä ihramahaa? Oli se sitten antiikin Roomassa tai 2000-luvun yhteiskunnassa.
Palvelijoiden keskuudessa Andrewn lempinimi oli the c u n t🤣
Vierailija kirjoitti:
Myös Sarah ja heidän kaksi tytärtään ovat aiheuttaneet aina outoja viboja minussa. Lapsesta saakka kun olen tämän perheen valokuviin törmännyt. Nyt aikuisena ajattelen, että vaistoni oli oikeassa ja kymmeniä vuosia sitten.
En tiedä miksi, mutta mulle tulee mieleen sadun paha äitipuoli tyttärineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Sarah ja heidän kaksi tytärtään ovat aiheuttaneet aina outoja viboja minussa. Lapsesta saakka kun olen tämän perheen valokuviin törmännyt. Nyt aikuisena ajattelen, että vaistoni oli oikeassa ja kymmeniä vuosia sitten.
En tiedä miksi, mutta mulle tulee mieleen sadun paha äitipuoli tyttärineen.
Sama tunne mulla!
Varmaan persekin pyyhditty koko iän kun ei itse osaa.