Eikö narsisti ikinä päästä irti?
Meillä sellainen tilanne, että erottiin 6,5 vuotta sitten ja lapsi 8-vuotias. Exäni (nainen) on todennäköisesti narsisti tai jotain vielä pahempaa. Vaikka on naimisissa toisen kanssa, niin ei suostu jättämään minua rauhaan, vaan saanut myös uuden puolisonsa mukaan.
Muuttanut naapuriini, puhuu lapselle pahaa, vainoaa viranomaisten kautta minua ja uutta puolisoani, väittää että minä en olisi päässy erosta yli jne. vaikka olen useasti pyytänyt ettei oltaisi missään yhteydessä, niin silti ei jätä minua rauhaan. On myös keksinyt minusta valheita, jotka tuntuu itse aidosti uskovan. Viranomaiset ja ulkopuoliset uskoo, koska kyseessä on nainen? Onko mitään keinoa päästä eroon narsistista?
Kommentit (16)
Kellään kokemusta naispuolisista narsisteista?
Sinun pitää tehdä itsesi hyödyttömäksi.
Suomi on täynnä sosiopaatti-narsisti-psykopaatteja sekä miehiä että naisia ja nämä eivät usko mitään järkipuhetta tai toimia
Älä anna sille itsestäsi mitään, mitä ei ole pakko antaa lapsen vuoksi. Ei mitään elämääsi liittyvää tietoa, tunteita tai toiveita vahingossakaan sinne päin, muutoin pilaa ne. Tylsämieliset yhden sanan vastaukset tai et vastaa yhtään mihinkään, jos ei lapsen vuoksi pakko.
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää tehdä itsesi hyödyttömäksi.
En halua katkaista välejäni lapseen, vaikka se lienee narsistin tavoite. En ikinä hylkäisi lastani.
Vierailija kirjoitti:
Kellään kokemusta naispuolisista narsisteista?
🐖🎀 👹👹👹👹👹
Vierailija kirjoitti:
Älä anna sille itsestäsi mitään, mitä ei ole pakko antaa lapsen vuoksi. Ei mitään elämääsi liittyvää tietoa, tunteita tai toiveita vahingossakaan sinne päin, muutoin pilaa ne. Tylsämieliset yhden sanan vastaukset tai et vastaa yhtään mihinkään, jos ei lapsen vuoksi pakko.
Sitten tulee poliisilta tai lastensuojelusta soitto, että hän on tehnyt ilmoituksen. Hän jopa uskottelee viranomaisille että suunnittelen jotain pahaa, jos minusta ei kuulu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on täynnä sosiopaatti-narsisti-psykopaatteja sekä miehiä että naisia ja nämä eivät usko mitään järkipuhetta tai toimia
Eikö ? Sinä ooot viisas 🤭
Vierailija kirjoitti:
No semmonen avioliitto kannattaa pystyssä pitää. 🙄🙄🙄😂😂😂
Mitäs tommosen kanssa taiteilee... ulos ja normaali mies tilalle.
Narsist elää kiusanteosta ja saa valtavaa nautintoa uhrinsa ahdistuksesta.
Ex-miehelläni on vähintään narsistisia piirteitä. Hän oli itse se, joka halusi erota, mutta nähtyään että nousin nopeasti eron jälkeen jaloilleni ja pääsin eteen päin, oli liikaa. Tästä alkoi järkyttävä piina johon sotkettiin lastensuojelu ja käräjäoikeus mukaan.
Voimia Ap<3
Mitä sitten Vaikka
Kestää Toipua
Kun Yleensä Voi
Olla Onnellinen Vaikka On AiNeellinen
Ex Mies tai voi oottaa . Ehkä Voi
Olla
🍕🙈🙉🙊
Ammattilaiset suosittelevat välien katkaisua. Ei kai siihen muu auta.
Miten exäsi on muuttanut naapuriin?
Onko exällä tapaamisoikeus lapseen? Olisi outoa, jos ei.