Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin reaktio suunnitelmiini

Vierailija
20.02.2026 |

Kerroin kaverille, että aion hakea opiskelemaan. Kaduin heti että kerroin, kun kannustuksen sijaan sainkin hieman ivailevia kommentteja. Siis semmoista tekopirteää taivastelua, mutta ei mitään tsemppien toivotuksia tms. 

Minä olen aina häntä kannustanut ja vaikeina hetkinä valanut luottamusta eteenpäin. Olen kanssaelänyt valmistumiset, häät, vauvajutut. En ikinä ole kehdannut enkä halunnutkaan hihitellä hänen jutuilleen. Jotenkin sitä odottaisi joskus vastavuoroista tukea

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurjaa. Ymmärrän että harmittaa. Ei vika ole varmasti suunnitelmissasi vaan ehkä joku ystävän epävarmuus estää häntä iloitsemasta kanssasi. Kaikkea hyvää ap ja toivon että toteutat suunnitelmasi. Opiskelu ei mene ikinä hukkaan. Vaikkei tulisi uutta ammattia niin mieli avartuu ja huomaa mihin omat kyvyt riittävät.

Vierailija
2/8 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kurjaa. Ymmärrän että harmittaa. Ei vika ole varmasti suunnitelmissasi vaan ehkä joku ystävän epävarmuus estää häntä iloitsemasta kanssasi. Kaikkea hyvää ap ja toivon että toteutat suunnitelmasi. Opiskelu ei mene ikinä hukkaan. Vaikkei tulisi uutta ammattia niin mieli avartuu ja huomaa mihin omat kyvyt riittävät.

Kiitos paljon kauniista sanoistasi! Eihän se ole varmaa pääseekö opiskelemaan, mutta aion tosissani yrittää ja näkee sitten mitä käy. Tulihan siitä paha mieli, mutta koitan miettiä, ettei ole minun puutteeni jos joku on hieman epäasiallinen. Vain omaan käytökseen voi vaikuttaa

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tuossa tilanteessa sanon kaverille että vit*tu yritä nyt ees vähän tsempata. Mikä kaverisuhde se on jos ei voi puhua suoraan?. 

Vierailija
4/8 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaneeko tuollaista ihmistä pitää kaverina..

Vierailija
5/8 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon kauniista sanoistasi! Eihän se ole varmaa pääseekö opiskelemaan, mutta aion tosissani yrittää ja näkee sitten mitä käy. Tulihan siitä paha mieli, mutta koitan miettiä, ettei ole minun puutteeni jos joku on hieman epäasiallinen. Vain omaan käytökseen voi vaikuttaa

-ap

Just noin. Hänen käytös on hänen ongelma. Toivon myös että löydät joskus fiksumpaa seuraa. Onnea opiskelupaikan hakuvaiheeseen ja (toivottavasti) tuleviin opintoihin!

Vierailija
6/8 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa. Nyt menet sinne kouluun ja näytät hänelle pitkää nenää. 

Vierailija
7/8 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen. Pelkää että onnistut. Harmittelee että sinulla on tulevaisuus. Muutokset esim lähipiirissä aiheuttaa usein epävarmuutta. Tsemppiä!

Vierailija
8/8 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap hakuun 🤗🙌 tuo on ihana ja sellainen jännä tunne sisimmässä kun alkaa avautua näkymiä, että mitä tahtoo tulevalta. 

Mitä tähän kaveriisi tulee, ei ole hyvä ominaisuus ystävyydessä, että ilo ja tsemppaaminen ovat yksipuolisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi