Lesbobileet täyttyivät kuulemma äärimmilleen koska niissä saa olla rauhassa - ne tunnetaan tappeluistaan
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Johan oli jono lättäpilluja!
Häiritseekö se sinua? Oma elämä?
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin kun lesboille olisi oma tilaisuus, niin eiköhän heteronaiset änkeä väkisin paikalle hakemaan huomiota. Tuossa baarin ovella olisi pitänyt näyttää itsestään kuva nuolemassa pillua jotta pääsisi sisään. Vituttaa niin paljon heteroiden itsekkyys!!
No kuule, en heteronaisena tulisi edes lähelle jotain sairasta lesbotapautumaa!! 🤮🤮🤮
Lähiseudun snagareille tuo on voittopotti kun ne läskit tukevat sulkeutumisen jälkeen syömään jättiannoksiaan.
Miehiä pännii, kun naiset hakevat toisistaan tyydytystä.
Missähän silloin on vika....
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan oli jono lättäpilluja!
Häiritseekö se sinua? Oma elämä?
Ihailin!
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin kun lesboille olisi oma tilaisuus, niin eiköhän heteronaiset änkeä väkisin paikalle hakemaan huomiota. Tuossa baarin ovella olisi pitänyt näyttää itsestään kuva nuolemassa pillua jotta pääsisi sisään. Vituttaa niin paljon heteroiden itsekkyys!!
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Samoin kun puhutaan naisten kokemasta väkivallasta, unohdetaan että ihan heteronaisetkin tappelevat kännissä todella paljon keskenään.
Puhumattakaan siitä, että heterosuhteiden miehet saavat tilastojen mukaan huomattavasti naisia useammin sairaalahoitoa vaativia vammoja kumppanin toimesta. Tästä kirjoitti mm. Hämeen Sanomat. Naisten harrastama väkivalta lakaistaan maton alle.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Itse olen ainakin kirjoittanut kolme viestiä tässä ketjussa ja olen heteronainen, 50+. Lesboilu on sairasta!!
Saman sukupuolen välisiä tappeluja ei ole samalla tavalla paheksuttiin, kuin eri sukupuolten välisiä.
Miehet ehkä toisaalta arvio, että henki lähtee, jos alkaa tosissaan tappelemaan miesten kesken.
Pikkuinen nyrkki ei paljoa häiritse, paitsi leipäveitsen kera.
Seksuaaliperverssiot ovat Saatanasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Itse olen ainakin kirjoittanut kolme viestiä tässä ketjussa ja olen heteronainen, 50+. Lesboilu on sairasta!!
Vain sinun mielipiteesi. Elä vaan ihan omaa elämää, niin helpottaa.
-toinen heteronainen
Hyi hitto mikä ketju, suuri osa sairaita setalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto mikä ketju, suuri osa sairaita setalaisia.
Väärä mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Vain sinun mielipiteesi. Elä vaan ihan omaa elämää, niin helpottaa.
-toinen heteronainen
Et taida olla täysin hetero, kommenttisi päätellen.
T. Heteronainen
Mua inhottaa tosi paljon ajatus siitä, että miehen elin työntyy naiseen. Etovaa. Mutta antaa kaikkien kukkien kukkia.
t. aseksuaali
Vierailija kirjoitti:
Why is it common for Lesbians to constantly fight and be in toxic Relationships?
https://www.reddit.com/r/actuallesbians/comments/is8oey/why_is_it_commo…
Persuille luotettava lähde on keskustelupalsta😅😅
Kannattaa huomioda, että moni lesbo on ollut aiemmin miehen kanssa jonkinlaisessa suhteessa, mikä nostaa tilastojen lukuja tosi kovasti. On myös tutkittu ja tiedetty tosiasia, että miehet on naisia paljon väkivaltaisimpia.
Keskustelun aihe on Hesarin tarkoitushakuinen uutisointi.