Mua säälittää määrikset jotka maksaa ylihintaa sähköstä. Pörssisähkö taas halvempi
Kommentit (19)
Minua säälittää ihmiset joilla on pakkoajatuksia.
Älä ny veli vieeeelä kun OL3 huoltokin ihan kohta nurkilla.
Ei tarvii sääliä, maksan sähköstä siirtoineen kaikkineen 20€/kk, ei ole mulle paha hinta.
Määris 40v
AP on ilmeisesti taas uskaltanut laittaa valot ja lämmöt päälle :D
Pörssihän on aina halvin pitkässäjuoksussa.
Mua säälittää ihmiset jotka jankuttavat provojaan palstalla maanisesti. Oli aihe mikä tahansa.
Pakkohoitoon AP ja muut jankuttajat pitäisi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Pörssihän on aina halvin pitkässäjuoksussa.
Ei ole.
Itsepetoksesta hyvä mieli nyt, kun on perce auki? Yhdellä päänaukomisviestillä ne parin kuukauden (ja tonnin) sähkölaskut unohtuu...heh...heh...
Oottelehan PörssiPetteri kesää siellä vilttisi alla!
kuluneen 7 viikon säästöllä pösään nähden olen säästänyt lähes 600e.
Vaikka koko loppuvuoden pösä olisi tasaisesti 2 cnt maksan 4,3 cnt "hukkaan". Saan tuolla 600e:lla kuitenkin 13900kwh kilovattia sähköä eli on maksettu jo vuoden eteenpäin.
Eikä koskaan pösällä ole saanut vuosikulua 2 centtiin vaan lähemmäs 5-6cnt.
Pörssisähköilijän ajatuskehä: sähkö on tänään kallista, en pese pyykkiä, en laita ruokaa, värjöttelen +16 asteeseen lämmitetyssä talossa. Kun tuota pösä-uskontoa on seurannut, totean, että pidän kiinteähintaisen sopimuksen ja teen asioita silloin, kun tarvitsee, enkä todellakaan värjöttele kotonani.
Puolen tunnin päästä määrikset taas tuulettaa. Pörssisähkö kiitää loppupäiväksi taivaisiin. Juhlat on nyt ohi tältä talvelta.
Vierailija kirjoitti:
Taas maksaa määrikset ylihintaa.
Ei maksa.
6kk määris loppuu ensi kuussa, eipä tää paljon kärvistelyä ole.
Minä olen tsekannut sähkölaskun viimeksi ehkä 5 v. sitten. Ei kiinnosta.
ööööööö pösä öööööööööö jankkaan taas pösääää koko illankin ööööööö
ap