Työmatkalla oleva: otatko hotelliin sängynlämmittäjän?
Eli parisuhteen ulkopuolisen henkilön, jonka kanssa harrastat seksiä? Itse alan jo hyvissä ajoin ennen matkaa etsiä appien avulla sängynlämmittäjää. Aina on onnistunut. Keskimääräistä suurempi kun kiinnostaa monia. Elämä on ihanaa!
Kommentit (8)
En ota mitään kuppaista h uoraa tai huoripoikaa levittämään tauteja itseeni. Sängyssä on peitto lämmitystä varten ja jos on psyykkisiä ongelmia niin niihin auttavat ihan muut asiat kuin itsensä hinkkaaminen tuntemattomien limakalvoihin
Ap:lla ei taida olla kovin pitkät työpäivät eikä vaativa työ kun rhtii illalla tuollaisia touhuta. Itse olen työkohteessa täyden päivän ja hotellilla teen sen päälle vielä kirjalliset työt läppärillä.
Minulle työmatkoilla ole parasta se, että on se vapaailta ja saa olla yksin hotellihuoneessa omassa rauhassa. Aika harvoin vapaita iltoja on työmatkoilla, koska aina on jotain pakollisia illallisia tai vain töitä.
Reissaaminen on muutenkin väsyttävää ja työpäivät venyvät, ei tasan kiinnosta joku vieras ukko kinuamaan huomiota siihen.
Sellainen kuminen pullo jonka voi täyttää kuumalla vedellä (tai kuumissa oloissa kylmällä vedellä) on paljon, paljon mukavampi.
T: M50
Jos sais kerran reissullansa, mutta kun saapi aina - varsinkin jos on viihdepalvelut selvitetty etukäteen. Sieltä kun tilaa illaksi niin työmatkasta tulee pelkkää ruusuilla tanssia.
En. Työmatkalla teen töitä. Tosin yrittäjänä maksan omat työreissuni, joten motivaatio tehdä
töitä ja levätä yöt on korkea.