Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnekylmyys

Vierailija
20.02.2026 |

Löytyisikö porukkaa jakamaan ajatuksia aiheesta, ilman syyllistämistä (sitä valitettavasti saa pyytämättäkin)?

Jotenkin vaan niin uskomatonta voi tunnekylmyys olla! Jää tyhjyys, tulee olo ettei tämä voi olla edes totta? Alkaa epäilemään omia ajatuksiaan jne.

Mies laittaa itsensä aina etusijalle. Mikään ei koskaan ole hänen syy. Mistään ei voi puhua ilman että syyttää minua.

Kerran löimme päät yhteen vahingossa, hänen reaktio: ei ole minun vika että käännyit! Ei kysynyt sattuiko vaikka näki että lähes itkin. Jos minulla on kuormittava vaihe, hän ei tue eikä auta. Sanoo " älä minulle omia ongelmiasi kaada".

Mutta. Kuinka on mahdollista että sama henkilö ei ole tunnekylmä "omiensa" edessä? (eli kaverit, oma sukunsa)

Onko olemassa miehiä, jotka; kysyy mitä kuuluu? Joka halaa ilman taka-ajatuksia. Hieroo joskus kipeää paikkaa pyytämättä. Sanoo rakastavansa. Hoitaa lapsia ja luo heihin lämpimät välit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on narsisti siellä pilaamassa sun elämää.  

Vierailija
2/5 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä kysele vaan kerää faktat ja tee johtopäätökset. Mies on sinua kohtaan väkivaltainen, kerää siis kimpsusi ja kampsusi ja lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autisti miehet on tommosia.

Vierailija
4/5 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme sukulaisen häissä. Mies meni istumaan oman veljensä viereen ( "ettei veljen tarvitse olla yksin! Oli selitys) . Kun oma perheensä, eli vaimo ja lapset sitten istui ilman miestä. Hävetti ja suretti. Tilannetajuttomuus tunnekylmyyden päälle.

Vierailija
5/5 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autisti miehet on tommosia.

Mun autistimies osaa jotenkin lukea mun ajatuksia. Ehkä on opetellut ruumiinkieleni vain niin hyvin, että osaa aina tarjota apua kun hartiani ovat vähän lysyssä. Lasta käyttää harrastuksissa ja kokkaa meidän perheen ruuat. Autismi näkyy lähinnä iltaisin kun hänen täytyy saada viettää joka päivä aikaa itsekseen, omiin ajatuksiinsa uppoutuneena. Ei se minullekaan pahaa tee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi