Telkkarista alkaa just nyt Hohto. Kauhein jännityselokuva, jonka olen ikinä nähnyt. Ja olen nähnyt niitä paljon.
Olen 47 v ja paljon on tullut nähtyä.
Tämä menee ihan top kolmoseen, ellei ykköseksikin.
Kommentit (35)
Stanley Kubrick oli nero. Hänethän hoidettiin pois päiviltä eliitin toimesta, kun Kubrick teki elokuvan Eyes Wide Shut. Siinä paljastui eliitin saatanpalvontarituaalit yms.
Tässä on kaksi elementtiä yhdistettynä, jotka ovat ahdistavia.
Henkimaailmaan näkevä pikkupoika ja heidän henkisesti sekoava isänsä.
Ja ovat jumissa syrjäisessä hotellissa, jossa ei ole muita.
Eli toi isän sekoaminen on tää pelottavin.
Vierailija kirjoitti:
Stanley Kubrick oli nero. Hänethän hoidettiin pois päiviltä eliitin toimesta, kun Kubrick teki elokuvan Eyes Wide Shut. Siinä paljastui eliitin saatanpalvontarituaalit yms.
Siis mitä, salamurhattiinko hänet?
Vierailija kirjoitti:
Stephen Kingin piti leffaa paskana
😑
Mitä sitten. Sehän teetti uuden version on ehkä huonoimpia rainoja mitä olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, salamurhattiinko hänet?
Kubrickin kuolema lavastettiin sydänkohtaukseksi. Eyes Wide Shut -leffaa myös sensuroitiin paljon, olikohan peräti tunnin verran, koska Kubrick elokuvayhtiön mielestä paljasti siinä liikaa eliitin kannalta arkaluontoisia asioita.
Paskat mainokset vaan häirii leffaa.
Taneli suohon
Tuon takia en enää uskalla lähteä talvikohteisiin hotelleihin, hyi että!!!!
Manaaja on pahempi. Hohto pääsee kyllä hopealle.
Meemi asiaan liittyen, että keitä niistä hotellin ilkeistä aavekaksosista tulikaan myöhemmässä elämässä ;DDD No, Hillary ja Pelosi!
https://i.imgflip.com/17a9cf.jpg
Meillä nauretaan aina yhtä aidosti ja makeasti tälle kohtaukselle: Have you ever for a single moment thought about MY RESPONSIBILITIES? Juu, onhan se katarttista nähdä itsensä elokuvassa.
Kauhuelokuvaksi en koskaan ole tätä mieltänyt. Aikamoista sössälöörää kyllä. Missähän kohtaa piti olla peloissaan?
Hohto on ärsyttävä. Sekava juoni. Pari hienoa kohtaa. Sillisalaatti.