Miten pukeudut kotona
Käytätkö farkkuja ja onko hiukset pesty vai pyöritkö vanhoissa kuluneissa vaatteissa tukka likaisena
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Mikset kerro omaa vaatetustasi?
Kotimekkoja, paljain jaloin mennään. Jos on kylmä niin sukat ja huppari+collarit. Pitkät hiukset nutturalla koska en tykkää pitää kotona auki
Koala-jumpsuitissa ja villisika-pehmotohveleissa.
Just aamulla pesin hiukset. Ylläni farkut, t-paita ja cashmere-neuletakki, nilkkasukat ja kotikengät. Olen ollut kotona koko päivän yöllisen mahataudin jälkeen.
Mukavat ja joustavat vaatteet. Pitkähihainen t-paita, legginsit ja sukat. Pesen hiukset silloin kun ne ovat likaiset, mukavampi olla.
Yllättävissä tilanteissa nappaan kaapista hameen näiden kanssa.
Just nyt kulahtanut liian iso t-paita, flanellipyjaman housut ja villasukat. Älä unta näe, että jotain farkkuja, saati tissiliivejä pitäisin kotona! Mukavuus on numero 1. Ihan sama, miltä näytän.
Vaihtelee tilanteen ja fiiliksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on alusvaatteet, pitkähihainen trikoopusero, merinovillahousut ja villasukat. Käyn suihkussa joka ilta ja pesen samalla hiukset.
Ei kysytty peseytymisiä.
Olen vuorokauden ollut täysin nakkena. Ajoittain sukat jalassa. Jatkan näin huomiseen.
t-paita ja bokserikalsarit, sukat, tohvelit
Yleensä mulla on kotona asu, joka miellyttää edes jollain tavalla. Kotivaatteet voivat olla kuluneitain, mutta niiden pitää sopia yhteen. Nyt mulla on leveälahkeiset collegehousut, trikoopaita, villapaita ja parit villasukat.
Herkkäihoisena vaadin kotivaatteiltani mukavuutta, eli en todellakaan pidä neuleita tai farkkuja kotona. Yleensä pidän kotona ollessani Chambresin olo/pyjamahousuja, paitaa ja kimonotakkia jalassa ohuet kutittamattomat alpakkasukat. Silloin harvoin kun vieraita niin pistän päälle tietenkin jotain "säädyllisempää" 😄
Kotona legginsit, ylisuuri T-paita ja flanellipaita nyt talvisin. Varpaita lämmittää villasukat. Mukavat vaatteet muttei mitkään loppuunkuluneet rääsyt. Tukka useimmiten puhdas ja letillä.
Aika lailla kassialma-look aina kotosalla varsinkin talvisin.. toivottavasti ei tule yllätysvieraita!
Pörssisähköläiset pukeutuu näin talbella toppahaalariin.
Ei asua. Ei pukeutumista. Naked. Oikeesti. Tissit ja kaikki paliaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on alusvaatteet, pitkähihainen trikoopusero, merinovillahousut ja villasukat. Käyn suihkussa joka ilta ja pesen samalla hiukset.
Ei kysytty peseytymisiä.
Kysyttiin onko hiukset likaiset.
Nyt minulla on puuvilla-viskoosi flanellihousut, villasukat ja t-paita.
Mahtaa olla ihanan lämmin asunto teillä, jotka tarkenette hengailla kotona alasti. Täällä 14 asteen kämpässä täytyy olla useampi kerros vaatteita.
T-paita ja leggingsit tai mekko. Tukka kyllä voi talviaikaan olla likainenkin päivän tai pari, jos ei pipoaikaan tarvitse ihmisten ilmoilla näyttäytyä sisätiloissa.