Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pronssi ja hopea on turha mitali.

Vierailija
19.02.2026 |

Vain voittajat muistetaan. Suomi on nykyään huono joka lajissa eikä kultaa tule.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas monta mitalia sinulla on?

Vierailija
2/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on pärjännyt huonoiten talviurheilumaista. Jopa ranska on saanut enemmän mitaleita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on pärjännyt huonoiten talviurheilumaista. Jopa ranska on saanut enemmän mitaleita

Perinteisten talviolympialajien osuus on nykyään aika pieni, tietysti se näkyy myös mitalitaulukossa.

Vierailija
4/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kulta-aika oli ja meni. Ehkä joskus 80 luvulla tai 90 luvun alussa viimeksi oli säännöllisiä kultamitaleja. 

Vierailija
5/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on turhin. 

Vierailija
6/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minulla 7 kultaa. Nuorena urheilin paljon ja harrastin uintia, hiihtoa, salibandyä jossa voitin kultaa.

Vierailija
7/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan ois voinu hoitaa sen kultaisen mitalin? Jos ei onnistu, ole hiljaa.

Vierailija
8/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilman hopeaa ja pronssia ei ole kultaakaan.

Vierailija
9/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ei saa hopeaa eikä pronssia.

Vierailija
10/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti voittaisin. Epoa ja hemohessiä vaan. Kyllä se siitä.

Vierailija
11/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minulla 7 kultaa. Nuorena urheilin paljon ja harrastin uintia, hiihtoa, salibandyä jossa voitin kultaa.

Voitin minäkin nuorena uinnissa kultaa. Harmittaa ku en lähteny olympialaisiin hakemaan lisää.

Vierailija
12/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo. Mikä maa voitti olympiakultaa lätkässä naganossa? Salt lake cityssä? Calgaryssä. Mikä maa voitti silloin kun Matikaisen valmentama joukkue jauhoi ensimmäisen arvokisamitalin.

Vierailija
13/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-P Kyrö, Jarmo Punkkinen, Jarmo Riski ja Pekka Vähäsöyrinki valmennusvastuuseen niin alkaa meikäläistenkin suksi taas luistaa!

Vierailija
14/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan aidosti tasokkaasta huippu-urheilusta eikä hippokisoista.

Vierailija
15/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike-elämässä osallistutaan tarjouskilpailuihin ja vain yksi voi voittaa. Mitään hopea- tai pronssisijoja ei ole.

Siksi mua on aina ihmetyttänyt nuo urheilijoiden hehkutukset jostain kakkos tai kolmossijasta tai jopa kymppisijan pisteistä.

Ja juu, olen omat voittoni voittanut enkä jäänyt toiseksi.

Vierailija
16/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liike-elämässä osallistutaan tarjouskilpailuihin ja vain yksi voi voittaa. Mitään hopea- tai pronssisijoja ei ole.

Siksi mua on aina ihmetyttänyt nuo urheilijoiden hehkutukset jostain kakkos tai kolmossijasta tai jopa kymppisijan pisteistä.

Urheilussa ja liike-elämässä on paljon samaa, mutta tarjouskilpailu ja urheilukilpailu ovat aivan eri asioita.

Vierailija
17/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suomi pärjää missään kun urheilijoilta ei saa vaatia enää mitään. hyss hyss jos huonosti menee ja kovasti valmentaja vaan tsemppaa mutta siihen se jääkin. Pitää VAATIA eikä valmentaa kuin jotain riparilaisia "hyvällä yhteihengellä" kunnon kuri ja jämäkkä ehkä jopa töykeä valmentaja on paras. Suomi ei tule päräämään iin pitkään kun urheilijoille ei voi aiheuttaa pahaa mieltä huonojen tulosten johdosta

Vierailija
18/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikki kilpailijat pitäisi palkita vaikka lämpimällä kädenpuristuksella siitä, että viitsivät repiä itsestään irti sen minkä pystyy. Pelkkä osallistuminen pitäisi riittää oli sijoitus sitten mikä vaan.

Vierailija
19/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ne niitä kisoja, joissa kaikki saivat mitalin?🤭🤭

Vierailija
20/23 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittanut olympialaisissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän