Mistä saa ostaa vessanpöntön kansia?
Kommentit (29)
Halvat vessanpytynkannet on semmoista ohutta ämpärimuovia, varmaan pieru rätisee sitä vasten kuuluvasti kun se pytty on siinä alla vielä kaikukoppana.
Tällaisia minä mietin aina yötiloillani kun uni ei tule.
Mistä tahansa rautakaupasta, muistan myös Clas Ohlsonin niitä mainostaneen. Olisi muuten pikkujuttu, mutta on oltava tarkkana että saa sopivan, tai sillä tavalla säädettävän että sopii kaikkiin. Minä luulin että ne olivat kaikki standardijuttuja ja samanlaisia ja ostin vain sen mikä ensimmäisenä osui käteen, mutta se oli vain melkein sopiva. Sen verran sopi kuitenkin että kelpasi käyttöön. En tiedä kuuluuko wc:n kansi nykyään taloyhtiölle, kun vastuunjakoja aina välillä muutellaan, mutta sitä voi kysyä isännöitsijältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista mikä pönttö, ne on vähän erilaisia. Onko vaikka yks huuhtelunappi vai kaksi ?(lyhyt/pitkä esmerkiksi idolla.)
Ei se huuhtelutapa vaikuta kanteen mitenkään. Vai tarkoitako vesisäiliön kantta kenties?
Ei vaikuta ei. Mutta se on sellainen yksinkertainen tapa tunnistaa esim idon pöntöt. Myyjäkin kysyi minkälainen vetonuppi on kun muististani kaivelin pöntön merkin.
Eri pöntöissä on hiukan erimallinen se pöntön suu ja kannen kiinnitystapa.
Minä kähvelsin työpaikan vessasta.
Usein isosta matalasta räikeän värisestä talosta. Jotkut nimittävät niitä "kaupoiksi".
Ei tietenkään kosmeettisista syistä taloyhtiö vaihda, ainoastaan rikkinäiset
venäjän armeija myy halvalla ukrainasta varastettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista mikä pönttö, ne on vähän erilaisia. Onko vaikka yks huuhtelunappi vai kaksi ?(lyhyt/pitkä esmerkiksi idolla.)
Ei se huuhtelutapa vaikuta kanteen mitenkään. Vai tarkoitako vesisäiliön kantta kenties?
Ei vaikuta ei. Mutta se on sellainen yksinkertainen tapa tunnistaa esim idon pöntöt. Myyjäkin kysyi minkälainen vetonuppi on kun muististani kaivelin pöntön merkin.
Eri pöntöissä on hiukan erimallinen se pöntön suu ja kannen kiinnitystapa.
Meillä on willeroy & Boch pöntöt ja niihin on kyllä kiinnitykset sopineet useampiin kansiin. Pöntön aukko on ilm hyvin tavanomainen.
Löytyisikö sellaista, joka on varustettu dildolla?