Venynyt Tori- kauppa, apua ymmärtämiseen.
Ostin Toripistefistä takin viikko sitten. Minä Vantaalla, myyjä Lapissa. Postista tuli minulle viesti kolme päivää sitten, että paketti on jätetty johonkin pisteeseen, helposti- koodi on luotu mutta mitään ei sitten tapahdukkaan. Postin sivuilla on hiljaista, eli eikö sitä ole luovutettu matkaan vai mitä tässä odotellaan?
Kommentit (3)
Jos postin tietojen mukaan paketti on jätetty heille, niin kysy postilta, sinullahan on se koodi. Pelkkä lähetyskoodin tilaaminen ei vielä tarkoita, että paketti olisi lähtenyt matkaan, mutta jos postin sivuilla on tieto, että lähetys vastaanotettu, niin silloin se muhii jossain nurkassa ja odottaa matkaa lajittelukeskukseen, jossa paketti voidaan lajitella vaikka 10 kertaa.
Torimyyjä ei voi mitään postin toiminnalle, häneltä on turha kysyä, miksi posti ei toimi.
Helposti-koodi varmaan on luotu ennen pisteeseen jättämistä? Silloin homma on Postin harteilla. Jos vasta koodi luotu, niin myyjä valmistelee lähetystä mutta ei ole vielä jättänyt pakettia. Jos Postilta on jo viestikin sinulle tullut, niin sieltä chatista olen itse saanut selville hidastelevien pakettien sijainnit muistaakseni aina, kun olen kysynyt.
Älä vaan siltä myyjältä kysy.