Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Illalla kotona seksi

Vierailija
19.02.2026 |

Ai ai huh huh. Täytyy oikein tänne avautua kunnolla

Oli ihanaa tulla eilen raskaan siis todella raskaan työpäivän jälkeen kotiin ja alkaa tekemään nautintoa.

Avaan siis sen verran taustaa, että olen todella raskaassa ja vaativassa töissä missö sietokyky ja paine on jokapäivä ihan täysillä

Olen siis puhelinmyyjä, soitan ja myyn ihmisille kauppalehteä ja työvuorot on pitkät. Aloitan yleensä aamulla aikaisin siinä joskus 10 nurkilla ja jatkan illalle myöhään siihen johonkin 15 asti.

Niin eilen taas kotiin tullessani mun ihanalla sähköteslalla ( koska välitän maailmasta ja haluan estää ilmaston muutosta) olen myös elokapinan jäsen ( ah. Ihana järjestö)

Niin sain laittaa illalla ihanasti falloksen puolisoni vulvaan. Niin ihana.

Meillä ikäeroa sellaiset 14 vuotta niin sain eilen illalla kunnon matureseks.

Ai että miten upea kokemus!

Tein ensin hänelle myös kunnon kielikliittoria

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tarina! Vielä kun joskus saat sen työpaikan, Teslan ja ehkä vaimonkin, kun kasvat isoksi. Niin et tarvitse käyttää pelkää mielikuvitusta mielikuvitusta, kun harrastat sitä ihanaa sooloseksiä!

Vierailija
2/8 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tarina! Vielä kun joskus saat sen työpaikan, Teslan ja ehkä vaimonkin, kun kasvat isoksi. Niin et tarvitse käyttää pelkää mielikuvitusta mielikuvitusta, kun harrastat sitä ihanaa sooloseksiä!

Ei ei. Mulla edelleen peenismaidot eilisestä housuissa.

Tykkään. Hyvä haju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla.

Olisi kiva olla sun tyttöystävä, kun minun puoliso ei tee mulle mitään kielileikkejä.

Ainut mitä tekee on se, että heittää mällit vatsalle. Ei siinä mitään, tykkään kun lauetaan vatsalle, mutta olisi ihanaa jos edes välillä saisin miehen kielen mun tussuaukkoon

Vierailija
4/8 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kun on raskasta.. Mitenköhän pärjäisit ihan oikeissa töissä?

Vierailija
5/8 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh kun on raskasta.. Mitenköhän pärjäisit ihan oikeissa töissä?

Minusta tämä minun työni on tosi tärkeä ja yhteiskunnallisesti jopa hyvinkin tarpeellinen!

Ei pidä vähätellä toisten työtä. Tämä on tosi raskas työ, kun soittelet päivät pitkät eikä kukaan osta mitään.

Tosi ärsyttävää, kun ihmisten pitäisi tajuta, että minä tarvitsen kauppoja!

Haluaisin kans päästä useammin etelän matkoille, nyt päästään vaan noin kolme kertaa vuodessa. Viimeksi kuukausi sitten oltiin vaan kolme viikkoa vaimon kanssa Malediiveilla. 
Haluan enemmän vapautta tämän raskaan taakan rinnalle!

Vierailija
6/8 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla.

Olisi kiva olla sun tyttöystävä, kun minun puoliso ei tee mulle mitään kielileikkejä.

Ainut mitä tekee on se, että heittää mällit vatsalle. Ei siinä mitään, tykkään kun lauetaan vatsalle, mutta olisi ihanaa jos edes välillä saisin miehen kielen mun tussuaukkoon

Hei sinun pitää puhua puolisollesi.

Seksuaalinen nautinto molemmin puolin on tosi tärkeä!

Itse en tiedä miten selviäisin jos ei minun vaimoni tekisi minulle imua!

Vierailija
7/8 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali ap:lle

Vierailija
8/8 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toosi aikaisin heräsit töihin jo klo 10.00 ja teit siis piiitkän työpäivän sängystä aina 15.00 asti. Siis peräti 5-tuntia jaksoit soitella ostatko tätä lehteä.

Jaksuhaleja vammaselle vassarille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan