Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisitte lapsenne seksiääniin?

Vierailija
18.02.2026 |

Jos olette kuulleet tai kuulisittw oman lapsenne seksiääniä, kun asuu vielä teidän luonanne, niib olisiko tilanne häiritsevä vai peruselämän ääniä ja kävisittekö sanomassa asiasta saman tien vai mainitsisittekö myöhemmin vai pitäisitte asian omana tietona?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan menis kieltämään! Aikoinaaan pojalla oli tyttökaveri meillä yötä, eikä kuunneltu mitään ääniä, tiedettiin toki mitä taatusti tekivät. Ihan normia.

Samoin aikoinaan tytär kävi poikakaverinsa kanssa ja yötä olivat, ei silloinkaan tullut mieleen että olis pitänyt jotenkin erottaa tai muuta hölmöä.

Toista se oli silloin kun itse olin nuori.

Vierailija
2/4 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan millaista kirkumista sieltä kuuluisi. Jos on normaaleja ääniä niin siitä vaan. Jos on ihan mahdotonta joka on srlvästi jo esitys ulkipuolisille niin kertaisin yksityisyyden rajoista. 

Yleisesti olen sitä mieltä että ihmiset peittelevät seksuaalisuuttaan ihan liikaa. Toisen naaman eteen ei saa mennä panemaan, mutta peittelystä ahdistuminenkin menee yli. Kaikki on sallittua niin kauan kun ei aiheuta toiselle KOHTUUTONTA haittaa. Pieni panoäänistä kiusaantuminen ei ole kohtuuton haitta. Pätee myös vanhempien ääniin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään jos sieltä nyt ei ihan sellaista teurastusääntä kuulu. Muistaa kun ite touhusin ysärillä poikkiksen kanssa ja kaippa sitä jotain vikinää tuli pidettyä. Tuntu niiiiin hyvältä. Kyllä pojastakin mutta tuo oli aina hiljaa mitä nyt huohotteli paitsi lauetessa kuului ihana miehekäs voihke.

Vierailija
4/4 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö/poikakaveri on luvallisesti yötä ja tulee reippaasti iltapalalle ja aamiaiselle ja on kohtalaisen saman ikäinen kuin oma lapsi (yli 13v), en näe mitään syytä puuttua asiaan. Parempi kotona kuin jossakin huumeporukoissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi