Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautin eläkkeellä olostani!

Vierailija
17.02.2026 |

40 vuotta diiba-daaba-palaverejä riitti minulle. Senkin ajan olisi voinut tehdä TÖITÄ, eikä heilutella käsiään ja selitellä.

Tuottavassa työssä tehdään töitä, eikä selitellä, miksi ei rehdä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tein ja touhusin. Työni jäljet on arkistoitu.

Mutta eläkkeellä on rentoa, rahaa tulee eikä tarvitse täyttää mitään lippulappuja enää.

Lisätöillä saan alutessani leikkelettä leivän päälle.

Vierailija
2/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eläkkeellä on rentoa, rahaa tulee eikä tarvitse täyttää mitään lippulappuja enää.

Jäte ne leikkeleet nuorille, he tarvitsevat niitä enemmän kuin eläkeläiset kuten esim. sinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on niitä valopäitä jotka vielä eläkkeeltäkin hakevat työpaikkoja. Onko se kuvitelmaa ettei ilman muut pärjää vai ahneutta, jotain korvaamattomuuden kuvitelmaa? 

Vierailija
4/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut jo 15 vuotta eläkkeestäni. Kivaa on. 

Vierailija
5/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäte ne leikkeleet nuorille, he tarvitsevat niitä enemmän kuin eläkeläiset kuten esim. sinä

Eläkeläiset tarvitsevat ravitsevaa ruokaa, että pysyvät terveenä ja jaksavat nauttia kauan eläkkeestään. 

Vierailija
6/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin täysin siemauksin. Takana vuosien työurakka  ja lekenä yksin 4 lasen kanssa. Nyt kaikilla perheet ja töitä.  Ostelen herkkuja ja kaikkea kivaa. Elän kotona kun elopelossa . Nukun ja syön tasan milloin siltä tuntuntuu. Olen ansainnut tämä autuuden. 🍀🌿🍃🌱🍃🌿🍀

Vierailija
7/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on niitä valopäitä jotka vielä eläkkeeltäkin hakevat työpaikkoja. Onko se kuvitelmaa ettei ilman muut pärjää vai ahneutta, jotain korvaamattomuuden kuvitelmaa? 

Minun ei tarvitse eläkkeellä ollessani hakea työpaikkoja, minulle TARJOTAAN TÖITÄ. Mietipä mistä se voisi johtua.

Vierailija
8/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin täysin siemauksin. Takana vuosien työurakka  ja lekenä yksin 4 lasen kanssa. Nyt kaikilla perheet ja töitä.  Ostelen herkkuja ja kaikkea kivaa. Elän kotona kun elopelossa . Nukun ja syön tasan milloin siltä tuntuntuu. Olen ansainnut tämä autuuden. 🍀🌿🍃🌱🍃🌿🍀

Oikoluku!

Vierailija
9/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ei tarvitse eläkkeellä ollessani hakea työpaikkoja, minulle TARJOTAAN TÖITÄ. Mietipä mistä se voisi johtua.

Niin minullekin. Keikkaa ja luennointia olisi niin paljon kuin haluaisin. Mutta ei kiinnosta. Nautin nyt vapaista. 

Vierailija
10/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin :) Saa nukkua 48 vuoden univelkoja pois vatsa täynnä lämpimässä hushållissa . Joku kuukauden alussa napsaahtaa tilille vajaa 10000 € eläkettä, eikä kiire minnekään. <3

Vierailija
11/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eläkeikään tasan 110 kuukautta maaliskuun alusta. Jos eläkeikä pysyy nykyarviossa ja eiköhän se minun ikäisillä pysy. Siihen asti aion nukkua talviunta talvisin ja herätä taas keväisin.

Vierailija
12/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa päästä eroon työpaikan isoista ja pienistä kriiseistä.  Joskus kuulen uutisia nykyisistä hankaluuksista, mikään ei ole muuttunut ainakaan parempaan suuntaan. Aikani jaksoin taistella tuulimyllyjä vastaan, kunnes luovutin.  Ei tulisi mieleenikään heittää työkeikkoja, nyt kun pääsin vapauteen. 

Vierailija
13/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin opiskella nyt, vaikka eläkkeelläkin on ihan mukavaa viettää aikaansa.  Ajattelin syventää musiikin soittamisen taitojani.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme