Talviloman maksamisesta
Osaisko joku sanoa kuuluuko työnantajan maksaa minulle talviloma, kun äitiyslomani päättyy nyt kesäkuussa (alkoi elokuussa 2006)ja olen jäänyt erityisäitiyslomalle vuoden 2006 alusta. Silloin työnantaja maksoi minulle sen talven talviloman, koska en sitä ollut kerinnyt vielä pitämään kun jäin pois töistä. Viime talven, siis talvi 2007 olin siis äitiyslomalla. Nyt kun palaan töihin kesällä niin työnantaja aikoi kyllä maksaa minulle viime kesän kesäloman, niinkuin hänen kuuluukin,mutta viime talven (2007) talvilomasta hän sanoi että jos hän maksaa sen nyt niin sitten sinulla ei ole ensi talvena 2008 enää talvilomaa. Omien laskujeni mukaan hän jättäisi maksamatta yhden talviloman. Olenko oikeassa vai ajattelenko asian jotenkin väärin?
Kiitos etukäteen, jos joku osaisi vastata kysymykseeni.
se v. 2007 talviloma. Ehkäpä hän ei muista, että maksoi viime kesänä sulle talven 06 talviloman eikä talven 07 talvilomaa. Koska viime kesänä hän on maksanut 06 kesäloman ja sen yhteydessä olisi pitänyt maksaa talven 07 talviloma. Nyt kun maksaa 07 kesän lomasta ja jättää maksamatta 08 talviloman, niin voit pitää sen. Olet siis saamassa yhden talviloman palkan.