Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei koskaan vaihda kakkavaippaa..

Vierailija
27.09.2008 |

... jos minä olen kotona. Mites muilla? Tuli vaan yht äkkiä mieleen, että onko mieheni jokin sovinistisika.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa olla isin vuoro! :> Niin mä totean joskus leikilläni, vaikka meillä ei mitään ongelmia olekaan, muuten vain jos itseä laiskottaa ;-) Erään tuttavaperheen mies ei kuulemma pysty vaihtamaan, meinaa oksentaa tai jotain...

Vierailija
2/13 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen nainen, joka ei koskaan vaihda kakkavaippaa, mikäli mies on kotona. Mikä on naisellinen vastine sovinistisialle?? ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. yksi feministisika

Vierailija
4/13 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meilläkään vaihtele kakka vaippoi,haju kuulema plaa plaaplaa...

Vierailija
5/13 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. yksi feministisika

Vierailija
6/13 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä aikavälillä siis 50:50.

Vierailija
7/13 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nopeempi niin sen ei tarvi vaihtaa :)

Vierailija
8/13 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkään ukko vaiha vaippaa ikinä jos ite oon kotona. ja täytyy sanoa että välillä ärsyttää ihan suunnattomasti

Vierailija
9/13 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että löytyy paljon muitakin, joiden mies ei vaihda kakkavaippaa. Haju-selitys on meilläkin käytössä, mutta sehän on vain sen takia, ettei oikeaa syytä tarvitse puida. Siihen en usko, että olisi olemassa hommasta luistavia äitejä. Pirttihirmuja.

Vierailija
10/13 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis vaihda paskavaippoja. Ei haittaa mua, se kuitenkin syöttää ja juottaa ja vaihtaa pissavaippoja sujuvasti. Ja mua ei inhota paskavaipat mitenkään hirveästi joten hyvin mä voin ne vaihtaa (alan puolesta eritteiden kanssa tekemisissä niin ei parane inhottaa).

Vierailija
11/13 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös tuo yökötysreaktio ihan joka kerta kun kakkavaippaa piti vaihtaa eikä siihen oikein koskaan tottunut. Oli vaan pakko hoitaa homma. Miehen ollessa kotona vaan totesin, että nyt on sun vuoros ja hyvin tuo otti vastuun kun tajusi, että mä ne osaltani vaihdan kotona lapsen kanssa ollessani.

Jos haluatte miehen osallistuvan kakkaralliin, älkää ottako selityksiä kuuleviin korviin vaan laittakaa hommiin vaan;)

Vierailija
12/13 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin viitsi alkaa haukkumaan, koska ovat varmasti ihan hyviä miehiä ja isiä. Minua vain kummastuttaa tuollainen.

Meillä mies on aina ollut ahkera vaipan vaihtaja, yleensä minä pääseen siinä hommassa helpommalla kun mies vaihtaa niin mielellään. On kovin huolehtivainen ja hyvä isä muutenkin.

Vierailija
13/13 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pidä sitä mitenkään erikoisena. Vaihtaa tietty jos en oo kotona, mutta muuten mä hoidan suurimman osan vaippojen vaihdosta vaikka ukko oiski kotona.

Ei se mua haittaa. En mäkään mee korjaa autoo talliin tms. mikä hoituu hältä kätevämmin (joo tyhmä vertaus, turha kenenkään enää sanoa sitä ;))