Hyvin usein pitkäaikaistyöttömillä on lievä tai keskisuuri kehitysvamma
Äiti polttanut ja juonut viinaa raskausaikana.
Tuli juuri uusi tutkimus.
Kommentit (24)
Minulla pitkäaikaistyöttömällä on sellainen vamma ettei minulla ole päätä ollenkaan. Työkkärin täti sanoi että sinun työllistäminen on aika haastavaa. Kehotti harkitsemaan poliitikoksi alkamista.
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Neuro Research news world.
No ei kaikilla. Mutta Suomessa on autismipiirteitä ja muita vaivoja. Tai luonteita. Ja minusta se on hyväksyttävää olla erilainen. Ei olla samoja.
Nauroin tälle ensin. Sitten tajusin Olet ap kiusaaja. Aikuinen kiusaaja. Olisit itse työtön jos työpaikkallasi tiedettäisiin että olet kiusaaja.
T. Työtön fm
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Persujen puoluetoimisto.
Tai lorvikatarri. Tai kulttuurilliset syyt niinku kansallispukuisel vähemmistöl
No entäs sitten. Sitten huutelet että työttömät töihin. No kerros missäpäin asut niin muutan sinne ja menen sinne sairaalaan töihin ja kun tulet sinne niin otan sinut potilaakseni. Saattaapi tippaliuokseen mennä mitä keharikäsiin osuu ja joo voi olla että käytetyllä neulalla tökkään. Kyllä kyllä ja leikkaukset ne on erikoisalaani ja kiinnostuksen kohteita. Saat olla ensimmäinen potilaani. En näe tekstejä enkä osaa lukea joten sama mitä olit tulossa leikkauttamaan, leikkaan mihin sattuu osumaan. Mutta menen kyllä kuule töihin. Nyt tätä ennen ei ole huolittu mutta kun sinä kehotit niin tottakai menen.
Minä sanoisin että vihervassulla.
Ei mulla muuta.
Asia ei aina ole noin, tietyillä alueilla suomessa tehtiin parin "hullun professorin" kokeita väestöön. Näistä alkaa löytymään tietoa pikkuhiljaa, muutakin kuin väestön kertomaa. Hassua on että näistä "hulluista professoreista" tehtini lähes kansallissankareita väestön tutkimisessa ja perinnöllisten "sairauksien" ilmenemisen tutkimusta ja dokumentoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Hyvin sanottu!
En tiennytkään että syntymävuosi on kehitysvamma. Sehän se monella on esteenä päästä töihin ja työttömyysvuodet vain lisääntyvät.
Hyvin usein pitkäaikaispersuilla on vähintäänkin keskisuuri kehitysvamma. Ei riittänyt että äiti joi raskauden aikana. Persu jatkaa juomista itse vielä aikuisena.
Autismi periytyy miehen puolelta. Yli 35 vuotiaille isille syntyy yli 20x todennäköisemmin geenicövirheellsisä lapsia. Missä ap olit 2000's alun aikaan. Jopa mtv uutisioi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Näetkö heitä joka paikassa?
Naiset ovat usein lievästi autisteja.
Perussuomalaisten tapana on paskantaa housuihinsa ja antaa sen kikkareen oikein kunnolla muussaantua ja sotkeentua persvakoonsa ja vaatteisiinsa. Mitään pyyhkimistä persu ei tietenkään harkitse vaan pakottaa kaikki muutkin haistelemaan lemujaan. Siihen päälle lisää viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Näetkö heitä joka paikassa?
Hänellä on asunto päässään näille kuvitteellisille olennoille.
Lähde?