Kertoako miehelle että en edelleenkään luota häneen, vai antaako olla?
Hän on valehdellut ja sekoillut niin paljon, että luottamus on mennyt. Nyt en enää piittaa kuulla, miten meni pitkä työvuoro kaksistaan kauniin naiskollegan kanssa meni.
Hän ihmettelee, ja kuvittelee sen tarkoittavan, että luotan häneen vihdoin. Että nyt hän on vihdoin saanut luottamuksen takaisin.
Mutta ei. En piittaa kuulla, koska mieshän jättää joka tapauksessa kertomatta kaiken mikä ei kestä päivänvaloa 😀
Sitten hän ihmettelee kun olen etäinen. Kertoako syy vai ei?
Kommentit (28)
Entä minä vaimolle, milloin kerron että luottamus mennyt kokonaan?. Asutaan kyllä jo erillään mutta tavallaan yhdessä. Välillä käyn siivoamassa, tiskipöydän tyhjentämässä koneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kerro. Raatorehellisyydellä ei enää menetä mitään.
Mutta voittaakokaan? Ajattelen että on ihan sama kertooko vai ei. Ap
Eihän tuollaiseen koskaan voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei halua menettää sua korjaa tapansa. Siinä näet sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se hakenut ammattiapua, kun haluaa päästä valehtelusta eroon. Siksi voisin jättää kertomatta, etten lannista. Jos tosissaan yrittää. Mutta no, en tiedä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se hakenut ammattiapua, kun haluaa päästä valehtelusta eroon. Siksi voisin jättää kertomatta, etten lannista. Jos tosissaan yrittää. Mutta no, en tiedä. Ap
Parempi että puhut ja laitat rajat. Rajat on välittämistä. Itsestä ja suhteestanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi että puhut ja laitat rajat. Rajat on välittämistä. Itsestä ja suhteestanne.
Siksi se sitä ammattiapua hakikin, kun kyllästyin niin totaalisesti siihen, että vuodesta toiseen valehtelee mulle naisista. Ap
Älä kerro. Ei auta mitään puheet. Jos epäilet että pettävä pelimies, ehkei suhde kestä. Mutta onko kyse mustasukkaisuudesta? Vai muu.
Ap:n pähkäilyt tuntuu manipuloinnilta. Miettii, että jos ei kerro niin antaa miehelle väärän kuvan tilanteesta ja siten saa sitten "käräytettyä", kunhan saa todisteet kasaan. Ja se, että miettii kertomisen puolia, jotta silloin saa miehen käyttäytymään haluamallaan tavalla. Ap. Tee miehelles palvelus ja lähde menemään. Ja mene itse juttelemaan tästä ominaisuudesta jollekin ammattilaiselle. Olet kylmän laskelmoiva.
Tarkoittaako se että pettää jos on pitkä työvuoro.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n pähkäilyt tuntuu manipuloinnilta. Miettii, että jos ei kerro niin antaa miehelle väärän kuvan tilanteesta ja siten saa sitten "käräytettyä", kunhan saa todisteet kasaan. Ja se, että miettii kertomisen puolia, jotta silloin saa miehen käyttäytymään haluamallaan tavalla. Ap. Tee miehelles palvelus ja lähde menemään. Ja mene itse juttelemaan tästä ominaisuudesta jollekin ammattilaiselle. Olet kylmän laskelmoiva.
Väärin meni. Mies nyt siis ilmeisen tosissaan hakee apua ongelmiinsa. Siksi en haluaisi ns. ampua häntä alas nyt, kun vihdoin yrittää muuttua. Sehän on kuitenkin positiivinen asia.
Mitään todisteita en edes etsi enkä varsinkaan edes yritä häntä "käräytellä" mistään. Valitettavasti todisteita on vuosien varrella mun silmiini tullut liiankin kanssa. En enää sellaista jaksa. Ajatukseni tällä hetkellä on että mitä tahansa hän sanoo, en tällä hetkellä edes ajattele voisiko se olla totta vai ei. Koska se on 50/50. Ap
Miksi olet miehen kanssa jos et luota.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako se että pettää jos on pitkä työvuoro.
Ei. Mutta kun on kylliksi monen naisen kanssa sekoillut, ja valehdellut, niin olisi tyhmää kuvitella että nyt on muuttunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Koska hän on nyt vielä saanut mahdollisuuden. Ap
Sulla on oikeus muuttaa mieltäsi sen uuden mahdollisuuden kanssa. Aina ei luottamus palaa vaikka toinen yrittäisi kaikkensa sen eteen ja itsekin tahtoisi luottaa.
Voit kuitenkin olla hänelle tukena hänen yrityksessään kasvaa paremmaksi ihmissuhteissa vaikkette yhdessä jatkaisikaan. Aseta itsesi ja oma hyvinvointisi ensisijalle käy miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän on nyt vielä saanut mahdollisuuden. Ap
Hän varmaan kiittää ja arvostaa sinua, kun olet ylhäisesti ja jalosti suonut hän alamaisuudellen uuden mahdollisuuden. Ai hitto, jotkut suhteet ovat sairaita
Miksi roikut tuollaisessa paskassa? Ei se tyyppi edes piittaa sun luottamuksesta. Sehän olisi luotettava jos arvostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on oikeus muuttaa mieltäsi sen uuden mahdollisuuden kanssa. Aina ei luottamus palaa vaikka toinen yrittäisi kaikkensa sen eteen ja itsekin tahtoisi luottaa.
Voit kuitenkin olla hänelle tukena hänen yrityksessään kasvaa paremmaksi ihmissuhteissa vaikkette yhdessä jatkaisikaan. Aseta itsesi ja oma hyvinvointisi ensisijalle käy miten käy.
Juuri näin, ja siksi pohdinkin ettei mun nyt ehkä tarvitse tunkea hänen naamaansa sitä, että en tosiaankaan luota. Ei minulla myöskään ole tarvetta lähteä mihinkään. Ap