Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinua ärsyttää eniten OMASSA poliittisessa leirissäsi?

Vierailija
15.02.2026 |

Tai siinä jonka koet olevan muuten lähimpänä omia mielipiteitäsi.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokellus ja muu identiteettisekoilu. 

-tolkun vassari

Vierailija
22/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään, koska en ole niin tyhmä, että kuuluisin johonkin "poliittiseen leiriin". 

Se on se, jota äänestit viimeksi taikka olet äänestämässä, jos olet vaihtanut mielipidettäsi. Ei leiri ole vankila, jota ei voisi vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää että mennään nuolemaan palestiinalaisia, vaikka yhtäkään äänestäjää tuolla tavalla ei saada, päinvastoin.

Vierailija
24/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätevesilaki ja taksiuudistus, ylipäätään kuvitelma, ettei peruskannattajakunnasta tarvitse välittää. Se että puolue on nykyään täynnä sossutätejä kovien biotalousalan osaajien sijaan. Ennen osattiin hoitaa rahat kotiin Brysselistä, nyt ei siltä näytä.

Vierailija
25/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole poliittista leiriä. Arvotan maailmaa moraalin, etiikan ja logiikan perusteella. Joskus jotkut poliittiset puolueet ovat samalla linjalla.

Vierailija
26/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria G:sta kuoriutui melkoinen bitch tosi-tv:ssa. Olen äänestänyt häntä useasti, mutta Amazing Racea seurattuani en enää.

M59

Samaa mieltä.

En ole koskaan ollut väkivaltainen, mutta häntä olisi tehnyt mieli läiskiä avokämmenellä.

Ketään kuuntelematon päällehuutaja ja besserwisser. En koskaan enää äänestä häntä.

Vierailija
27/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään de facto olla parempia ku ollaankaan.

Vierailija
28/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestän vasemmistoa ja vihaan rasismia, mutta mielestäni olemme olleet liian hyväuskoisen sinisilmäisiä kuvitellessamme pelkkää hyvää kaikista ihmisistä.

Isovanhempani opetti minulle että jokaisen täytyy teoillaan ja sanoillaan todistaa olevansa hyvä ihminen ja enne sitä ei mihinkään kannata uskoa. 

Vierailija
29/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki politiikka on hevon p askaa

Vierailija
30/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltillisena vasemmistolaisena tai keskusta-oikeistolaisena ärsyttää niin vasemmiston kuin oikeiston ääripäät. Yhtä vahingollista kuin oli päästää kokoomus (ja sen rasistinen apupuolue persut) valtaan on päästää äärivasemmiston idealistit valtaan. Velka pitää hoitaa, mutta ei köyhiä ja sairaita rankaisemalla. 

Vierailija
31/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki politiikka on hevon p askaa

Vallankumous nyt!

Vierailija
32/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa sellaista leiriä jonka joukoissa voisin seistä. Tämän vuoksi en pysty äänestämäänkään.

Vierailija
33/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole leiriä. Jos poliittisia leirejä katotaan niin kaikissa on jotain hyvää ja jotain huonoa, kaikki kusettaa omalla tavallaa ja puhuu totta omalla tavallaa. Divergent elokuva voisi kiteyttäähyvin mitä haen takaa, olen kaikki ja en ole mitään. Kaikki on tyhmiä paitsi divergentit

Tämä. Parasta suhtautumista onkin et kattelet sivusta sarkastisen pessimistisesti mutta samalla optimistisesti. Silloin voit tasapuolisesti puolustaa ja samalla arvostella laidasta laitaan. Mutta toi eräiden paskanjauhanta on todella jotain tyhmän ja lapsekkaan välissä.

Vierailija
34/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmiston vihreys ärsyttää minua myös henkilökohtaisesti vähän, mutta ymmärrän, että he puhuvat oikeista asioista ja puolustavat oikeita arvoja. Minä kun vaan tykkäisin ajella töihin autollani edullisemmin. Mutta tämä on tämmöinen tyhmä omaa napaa koskettava aihe.

Vierailija
35/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas joku vaikuttaja kalastelee tietoja miten voisi hyödyntää paljastuksia.

Vierailija
36/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoa äänestävänä ärsyttää eniten vasurit, mut muitten puolueohjelmat on kauempana

Vierailija
37/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuna minua ärsyttää, kun kaikilla puoluekavereilla on tuontisulhaset, mutta itse en ole onnistunut löytämään, eikä ole varaa matkustaakaan Irakiin tai Afriikkaan etsimään onneani, kun toimeentulotukeani leikataan koko ajan. Samalla kaverit naureskelee, että missäs se sinun sulhasesi on, että oletko ikuinen poikamies vai mikä vätys oikein olet?

Vierailija
38/38 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään, koska en ole niin tyhmä, että kuuluisin johonkin "poliittiseen leiriin". 

Se on se, jota äänestit viimeksi taikka olet äänestämässä, jos olet vaihtanut mielipidettäsi. Ei leiri ole vankila, jota ei voisi vaihtaa.

Sedan när har någon givit dig rättigheten att definiera deras läger? De politiska lägren har ruinerat Finland mera än bara ekonomiskt. Därför hatar rationella människor samtliga partipolitiska läger. De tillför ingenting.