Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä teille on alettu mummottelemaan? Minusta se on ikävää huutelua - enkä usko että näkee päältäpäin että olen joku mummo vaan että

Vierailija
15.02.2026 |

Missä iässä teille on alettu mummottelemaan? Minusta se on ikävää huutelua - enkä usko että näkee päältäpäin että olen joku mummo vaan että vanhemmat puhuneet että se on jo mummo.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

E ole ruvettu mummoksi sanomaan.

T: Vm 72

Vierailija
2/11 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös mummo ole mummo lastenlapsilleen, vai mitä tässä nyt en ymmärtänyt? Mummo = mummo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 36 ja siskon pojan kaveri luuli mua sen pojan mummoksi kun mua joskus vahingossa näkyi jossain videopuhelussa poika on kyllä selittänyt että olen hänen tätinsä enkä mummo 

Haistakaa paska tyhmät ou jee

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕

Vierailija
4/11 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuusikymppisenä on pojannulikat supisseet, että "kato, joku mummo". Heistä varmaan tuntui uskomattomalta, että niin vanhoja ihmisiä voi olla olemassakaan.

Vierailija
5/11 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tai rouva ovat on ihan kivoja sanoja vieraammista aikuisista naisista. Tädittely tai rouvittelu ei haittaa minua lainkaan. Mummottelu sen sijaan on epäkohteliasta, mummoksi sanotaan vain omaa isoäitiä. Muut aikuiset naiset ovat rouvia tai tätejä. 

Vierailija
6/11 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs rummo? Käykö se?

Vierailija
7/11 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se tarkoittaa että seksuaalinen markkina-arvo on laskussa tai jopa konkurssissa. Parasta ennen ja viimeinen käyttöpäivä. 

Vierailija
8/11 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotiaana pennut Helsingin Kontulassa.

Vierailija
9/11 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuusikymppisenä on pojannulikat supisseet, että "kato, joku mummo". Heistä varmaan tuntui uskomattomalta, että niin vanhoja ihmisiä voi olla olemassakaan.

Aika liikkistä. Minua ei ole vielä mummoteltu eikä ole lapsenlapsia. Mummeliharrastuksia on toki. Saa huudella mummoksi, mutta jos rummoksi niin sitten katson pahasti. Kaikkihan ikääntyvät vaikkei haluttaisikaan vanhentua.

Vierailija
10/11 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joku 27v kun olin saanut äidiltä ison makuupussitakin. Kylmyyden vuoksi sitä käytin. Junassa kaukaa teini huusi"tuo mummo tuolla". :D sitten kulkivat ohi ja tokaisivat "oho, ei se ollukkaan mummo vaan nainen". :'DD

Vierailija
11/11 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole huudellut minua mummoksi ikinä! N 64v  ( lapsenlapset pyynnöstä puhuttelevat mummoksi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä