Ei rahaa, ei ruokaa, tukia leikattiin, Kela pakottaa muuttamaan en saa halvempaa asuntoa, kuka auttaa? đ„č
Kommentit (23)
Miksi laitoit otsikkoon hymyilevĂ€n emojin? đ€
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitoit otsikkoon hymyilevĂ€n emojin? đ€
Itkuntuhruiset silmĂ€t đ„č
Haluaisin lahjoittaa sinulle 30 000 euroa. Mihin toimitan ne?
Olisiko sinulla sukulaisia tai tuttavia keneltĂ€ voisit lainata hetkeksi? Niin arvelinkin ettei ole kun kaikki jo kupattu tyhjiin ja jĂ€tetty maksamatta takaisinđ€Ł
Puppa auttaa ei hĂ€tÀÀ! đŽđ»đ
Ăiti, isĂ€, sisarukset, ystĂ€vĂ€t, isovanhemmat, lapset? MĂ€ olen aina antanut reilusti rahaa omille lapsilleni ja lapsenlapsille myös.
Konalan jauheliha mies! SÀ olet trollannut tÀtÀ samaa jo aiemminkin.
TyhmÀ demari siellÀ taas ulisee.
Auta itse itseÀsi korjaamalla asennettasi. Jostain kuusenperseestÀ saat asunnon jossa voit elÀÀ ok:sti nykytukien kanssa.
No jo on toivoton tilanne kun vauvapalstalla apua hakee Kela ei pakota muuttamaan vaan suosittelee jos asunnon vuokra ylittÀÀ kuntakohtaisen rajan ! Halvempia asuntoja kyllÀ löytyy jos ei ihan uusavuton ole Saat paremman tuloksen kun kÀytÀt hakukonetta tiedon etsimiseen sen sijaan ettÀ itket tÀÀllÀ
Et siis ole oikeustoimikelpoinen. Kai sinulla on holhooja tai edunvalvoja, koska et itse pysty hoitamaan asioitasi.
UNICEF on tuonut ison ruosteisen risteilijÀn Hangon satamaan mihin nÀlkÀkuoleman partaalla olevat suomalaiset voivat mennÀ asumaan ja syömÀÀn kunnes heidÀt siirretÀÀn pakolaisleirille Puolaan.
Oon tosi pahoillani, ettĂ€ olet tuossa tilanteessa đ„č Se kuulostaa todella kuormittavalta. Et ole yksin, ja apua on vaikka se ei aina tunnu siltĂ€.