Huuto.net uudistuu
Eli tuli tviesti sähköpostiin , että ensi viikolla huutonetti uudistuu. Käytännössä tarkoittaa, että huutoturva tulee pakolliseksi. Täähän ei ole mikään uudistus. Uudistus kuulostaa paremmalta, mut oikeasti pelkkä heikennys. Tuo lisää ostajahuijauksia, eli myyjä ei saa rahojaan, kun ostaja saa tarkistaa tilauksen väittäen, että oli feikki lähetys, vaikka oikeasti sitten pitää tuotteen JA rahat. Mutta eipä tuo gaumee menetys ole, kun eihän tuolla kauppa käy ollenkaan.
Mitä mieltä sinä olet tästä heikennyksestä ?
Kommentit (77)
Huvipuistohullu kirjoitti:
Miksei mulle oo tullu?
Miksi mä puolestani sain tuon viestin, vaikka en edes käytä Huuto.nettiä?
Vierailija kirjoitti:
Miksei mulle oo tullu?
Olisko joku huijaus
No onpas nyt fiinit sivut. Raikkaampi ulkoasu. Menee hetki että tottuu käyttämään ja oppii löytämään kaikki toiminnot. Tykkään. En käytä Turvaa, ainakaan vielä.
AIka hyvät, mutta vielä tökkii jos yrittää muokata tms. Miksei yläpalkkia ole uudistettu, se sattuu silmään.
Käytännön ongelma on sellainen, että kun toimitusehdot muuttuvat - eli pakolliset pakettikoot - niin nyt pitäisi jokaisessa ilmoituksessa käydä muuttamassa toimitusehdot. Kun kohteita on paljon, niin ihan työstä käy. Itse ajattelin, että muuttaisin vasta kun ilmoitus pitää uusia - ja sitten ostajien kanssa vaan pitää kommunikoida jos sotkua syntyy, ja syntyyhän sitä kun systeemi ei ole ostajallekaan varmaan heti selvä.
Joitain pikkuviilauksia käyttäjän kannalta katsottuna aion esittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksei mulle oo tullu?
Jostain heillä sinun sähköpostiosoitteesi on. Oletko joskus käyttänyt, myynyt tai ostanut
Vierailija kirjoitti:
No onpas nyt fiinit sivut. Raikkaampi ulkoasu. Menee hetki että tottuu käyttämään ja oppii löytämään kaikki toiminnot. Tykkään. En käytä Turvaa, ainakaan vielä.
Nytpä käytät kun ei voi enää uusia ilmoituksia tehdä muuten.
Valittakaa asiasta, toivotaan että vielä pyörtävät tuon, koska muutoin huonosti käy kuappapaikalle...
Torissa näkyy pystyvän vielä käymään perinteistä kauppaa ilman ToriDiiliä. Aloin jo suunnitella vaihtoehtoja.
"Tarkistusta ei voitu ladata. Tarkista, ettei selainlaajennus estä sitä, ja päivitä sivu."
Mitä v:n uudistus tämä on ??
Ainakin mainos ilmoituksien hinnat nousi uudistuksen myötä. Ite olen hieman pettynyt uudistukseen. Tuntuu hieman sekavalta käyttää. Vanha oli parempi ja helpompi käyttää.
Huuto turva on ok, mutta siinä maksat jatkossa ns. palvelumaksua jokaista ostoa kohden. No onko se paljon vai ei, nii jää jokaisen omaan harkintaan.
Ei ole pakollinen tuo Huutoturva.
Höpö puhetta.
Eilen juuri pistin uuden ilmoituksen, pitää vain muistaa klikata " ei huutoturvaa" kohteen sivulla.
Itse myyn lähinnä pieniä, edullisia tavaroita ja kaupankäynti olisi kyllä varmasti loppunut jos Huutoturva olis ollu pakollinen.
Jää nähtäväksi onko muuten hyvät uudistukset.
Ennen osasi lähes silmät kiinni laittaa uuden ilmoituksen, nyt pitää ainakin alkuun käyttää vähän aivoja😅
Vierailija kirjoitti:
Höpö puhetta.
Eilen juuri pistin uuden ilmoituksen, pitää vain muistaa klikata " ei huutoturvaa" kohteen sivulla.
Itse myyn lähinnä pieniä, edullisia tavaroita ja kaupankäynti olisi kyllä varmasti loppunut jos Huutoturva olis ollu pakollinen.
Ennen osasi lähes silmät kiinni laittaa uuden ilmoituksen, nyt pitää ainakin alkuun käyttää vähän aivoja😅
Kuulemma Huutoturva olisi pakollinen uusille käyttäjille? Tai sellaisille jotka eivät ole ilmoittaneet ennen? Aika hämäävää kun tuosta asiasta ei löydy mitään virallista tietoa.
Voiko ostosta enää maksaa käteisellä?
Vierailija kirjoitti:
"Tarkistusta ei voitu ladata. Tarkista, ettei selainlaajennus estä sitä, ja päivitä sivu."
Mitä v:n uudistus tämä on ??
Mulle tulee sama, en pääse kirjautumaan sisään millään selaimella. Ilmoitin yp:lle. Loppu käyttö jos ei pääse kirjautumaankaan.
Te jotka pääsette kirjautumaan, käytättekö kännykkää?
Selainversioilla ei pysty kirjautumaan, ei ainakaan Mozillalla eikä Edgellä.
Kuvien määrä nostetaan 5 -> 10 oho!
Tapahtui virhe
Valitettavasti jokin meni pieleen. Yritä myöhemmin uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvien määrä nostetaan 5 -> 10 oho!
Ja Torissa voi ladata kymmeniä kuvia yhteen ilmoitukseen, olen nähnyt jopa 80 kuvaa yhdessä ilmossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö puhetta.
Kuulemma Huutoturva olisi pakollinen uusille käyttäjille? Tai sellaisille jotka eivät ole ilmoittaneet ennen? Aika hämäävää kun tuosta asiasta ei löydy mitään virallista tietoa.
Huutoturva on pakollinen, sitä ei saa pois kun laittaa ilmoituksen sekä fixatut huutopaketti maksut pakko ottaa. Kaupankäynti vaikeutuu ja loppuu .
Menivät sitten pilaamaan huutonetin. Tori on pilattu aikaa sitten.
Onko mitään nettikirppistä, missä voi myydä vanhat tavaransa pois?
Miksei mulle oo tullu?