En pidä dicapriosta näyttelijänä
Jää monta hyvää elokuvaa katsomatta hänen vuoksi. Väsynyt hänen naamaan ja mm new yorkin kadut elokuvassa näytteli huumeiden käyttäjää joka ehkä yllytti nuoria käyttämään huumeita vaikka se on varmaan huumeiden vastainen elokuva.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
En usko, että se roolisuoritus ketään innostaa huumeita kokeilemaan. Aika karu kuvaus se oli.
Loistava näyttelijä.
Minua innosti vaikka en kokeillut. Dicaprio oli siisti ja teki huumeiden käytöstä siistiä. Ehkä yksi henkilö alkoi käyttämään huumeita, taisi olla vain kanmabista tai hasista, hän oli tyttö, taisi joutua huumehoitoon sen vuoksi laitokseen. Tytöthän varsinkin ovat pitäneet dicapriosta. Esim titanic.
Mä en usko, että Leonardoa häiritsee sun tunteet yhtään. Jätä katsomatta 🤷
AP on läski, vanha feministi (miesvihaaja). Ja vasemmistolainen Antifa-fasisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että se roolisuoritus ketään innostaa huumeita kokeilemaan. Aika karu kuvaus se oli.
Loistava näyttelijä.
Minua innosti vaikka en kokeillut. Dicaprio oli siisti ja teki huumeiden käytöstä siistiä. Ehkä yksi henkilö alkoi käyttämään huumeita, taisi olla vain kanmabista tai hasista, hän oli tyttö, taisi joutua huumehoitoon sen vuoksi laitokseen. Tytöthän varsinkin ovat pitäneet dicapriosta. Esim titanic.
Minua ei innostanut, vaikka olen nainen ja ysäriltä asti tykännyt DiCapriosta kovasti. Aika erikoinen mieli täytyy olla, että noin karu kuvaus huumeiden aloituksesta narkkariksi luisumisesta ketään innostaisi tekemään saman. Kyllä epäilisin, että jostain muusta se kipinä on tullut tai vähintäänkin se aloitus olisi tapahtunut joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko, että Leonardoa häiritsee sun tunteet yhtään. Jätä katsomatta 🤷
Paska vastaus.
Mitenköhän se kehtaa näyttää enää naamaansa julkisuudessa, kun ne Diddy-kuvat tuli julki?
Vierailija kirjoitti:
AP on läski, vanha feministi (miesvihaaja). Ja vasemmistolainen Antifa-fasisti.
En ome nainen. Mikä idiootti olet? Kaikkien pitäisi pitää dicapriosta?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän se kehtaa näyttää enää naamaansa julkisuudessa, kun ne Diddy-kuvat tuli julki?
Ei oo enää vaivautunut ulkoiluttamaan niitä pikkutyttöjä, kun kaikki tietää...
Gilbert Grapesta hänen olisi pitänyt saada oscar.
Vierailija kirjoitti:
Siis dicaprio ollut diddyn juhlissa? Sean combs ilmeisesti perseraiskasi naisen eikä saanut tuomiota. Se kumppanin hakkauskin taltioitu hotellin kameraan.
Vierailija kirjoitti:
One mistake after another
Siinä yksi leffa mitä en katso. Sillä on liikaa hyviä elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Gilbert Grapesta hänen olisi pitänyt saada oscar.
Oli hyvä leffa valitettavasti. Ap
Myös väsynyt brad pittin naamaan. Ollut monessa hyvässä elokuvassa sitten 1990. No fury oli katsottava vaikka hän oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Myös väsynyt brad pittin naamaan. Ollut monessa hyvässä elokuvassa sitten 1990. No fury oli katsottava vaikka hän oli siinä.
Tämä oli apn vastaus.
En pidä Capricciosta muutenkaan, en ymmärrä mitä ihmeen ihanaa on prosciuttossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis dicaprio ollut diddyn juhlissa? Sean combs ilmeisesti perseraiskasi naisen eikä saanut tuomiota. Se kumppanin hakkauskin taltioitu hotellin kameraan.
No melkein kaikki julkkikset on olleet. Ne oli the place to be monta vuotta. Läheskään kaikki juhlissa olleet ei jääneet jatkoille eikä varsinkaan niihin freak partyihin.
Vierailija kirjoitti:
Leonardo di crap
Paska vastaus.
Loistava näyttelijä.