Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa ny sit mulle mihin ihmeeseen mää sitä tarttisin?

Vierailija
14.02.2026 |

Valokuitu kaapelointi. Kauheesti myynti/markkinointi kirjeessä tolkutetaan hintaa, mutta ei ensimmäistäkään riviä siittä mihin mää sitä tarttisin...(Huonosti tehty esite!) Oon netin ihan perus käyttäjä, maksan laskuni etc. (Pyörin vauva palstalla, torittelen jne.) En netistä kattele leffoja tms....Siis mihin, en keksi mitään ja vähän oon taipuvainen aatelemaan että aika on ajanut tuollaisten kaapelointien ohi. Vuoden aikana kaks eri firmaa kuokkinut maat sekaisin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sitä vaikka hyppynaruna.

Vierailija
2/6 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse sitä mihinkään. Kuten en minäkään. Puhelin riittää netin käyttööni vallan mainiosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perus tallaaja tarvitsekkaan. Mutta sitten on niitä joilla netinkäyttö oikeasti vaatii gigoja nopeasti.

Vierailija
4/6 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä sitä vaikka hyppynaruna.

Hyvä idea, hankala toteuttaa ku se on maan alla, ja saattais Valoon.fi tai Telian sedät suuttua moisesta innovaatiosta! Ap

Vierailija
5/6 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tarvitse sitä mihinkään. Kuten en minäkään. Puhelin riittää netin käyttööni vallan mainiosti.

Oisin samaa mielipuolta...Ap

Vierailija
6/6 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei perus tallaaja tarvitsekkaan. Mutta sitten on niitä joilla netinkäyttö oikeasti vaatii gigoja nopeasti.

Mulla on tuttu parikymppänen jäbän lortti. Hän pelaa E-pelejä todella paljon ja hän sanoi ettei hänkään tartte...Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi