Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia, jotka ovat saaneet orgasmin rintojen hyväilystä?

Vierailija
14.02.2026 |

Viime viikolla tapasin ihanan naisen, joka sai orgasmin esileikin aikana, kun hyväilin ja imin hänen nännejään 😍 Pyysi anteeksi tulemistaan, mikä sekin oli vähän ihmeellistä. Lohdutin että ilo oli kokonaan minun puolellani, joka oli kyllä 100% totta. 

Jälkeenpäin kertoi että on ollut puutteessa niin litkään että vähän lipsahti 🙂 Minusta tuo oli ihanaa ja kyllä hän sai illan ja yön aikana monta muutakin orgasmia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen, mutta eräs tapailukumppani sai lähes aina kun leikittiin sidontaleikkejä ja kun sidoin hänen rintojaan. Heti kun alkoi kiristämään nyörejä niin että rinnat joutuivat puristuksiin niin sai useasti orgasmin ja jos ei saanut, niin kun pikkuisenkin hieroi haaroväliä, niin varmasti sai. 

Ei tarvinnut liukkaria harkitakkaan, kun hänellä oli pikkarit aivan märkänä kun sai narut solmittua. 

Vierailija
2/3 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aivan siinä reunalla, että melkein saanut. Varmaan niin kä vielä joku päivä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen saanut orgasmeja rintojen hyväilystä. Jos olen valmiiksi todella herkillä, tekemiseen ja kumppaniin liittyy tunteita, niin orgasmeja tulee. Rintoja pitää osata koskettaa juuri oikealla tavalla. Lisäksi rintoja pitää suudella. Kaulaa voi suudella samalla.

Rintoja voi koskettaa niin monella eri tavalla. Jokainen nainen nauttii erilaisesta kosketuksesta erilaisina hetkinä. Myös kuukautiskierto voi vaikuttaa siihen, millainen kosketus tuntuu hyvälle milloinkin. Naisen on hyvä kertoa miehelle mistä tykkää, mistä ei, ja miehen on hyvä kuunnella ja opetella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi