Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään on perjantai 13.päivä, epäonnen päivä. Mitä epäonnekasta sinulle tänään kävi?

Vierailija
13.02.2026 |

Meillä kävi niin, että toissa päivänä huomasin vessan seinällä kevään  ensimmäisen hämähäkin heränneen horroksestaan. Sitten tänään kauhukseni huomasin, että olin litsanut sen vahingossa jalkani alle. 

Raukka vihdoin pääsi nauttimaan lämpimämmistä sisäkeleistä ja mä menin sitten ja  liiskasin sen puolikuoliaaksi. Pakko oli heittää vessanpöntöstä alas. Höh, raukka. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et aapee syyllistynyt onneksi murhaan, saat tuomion taposta ja istut ensikertalaisena puolet tuomiosta. RIP hämis!

Vierailija
2/12 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenellekään ole  käynyt mitään? 

No mäpä laitan sitten itseltäni toisen epäonnistumisen. Luulin ostaneeni kaupasta tuotteen tarjoushintaan, mutta kotona huomasinkin, että siitä oli otettu normaalihinta. No pieni säästöhän se olisikn vaan ollut, kymmenissä senteissä laskettavissa. Mutta silti vähän harmitti. En jaksanut lähteä uudelleen kauppaan korjaamaan asiaa.  Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et aapee syyllistynyt onneksi murhaan, saat tuomion taposta ja istut ensikertalaisena puolet tuomiosta. RIP hämis!

No voi kiitos, kylläpä helpottaa. 😮💨 Ap

Vierailija
4/12 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai 13 on minun onnenpäiväni. 

Vierailija
5/12 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tippurin mieheltäni.

Vituttaa tuo äijä !

Vierailija
6/12 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.  Otan vielä pari kaljaa ja kokkailen sen jälkeen nuo pihvit ja sitten menen nukkumaan. Ihan hyvä päivä tänään.

Vierailija
7/12 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa

Vierailija
8/12 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilipäivä. Se on muuten 15. päivä mutta kun se sattuu sunnuntaiksi, 13. päivä on tili.

Vierailija
9/12 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään.  Otan vielä pari kaljaa ja kokkailen sen jälkeen nuo pihvit ja sitten menen nukkumaan. Ihan hyvä päivä tänään.

Vielähän sitä on päivää jäljellä...ap

Vierailija
10/12 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei siis mulle kävi toi ihan sama! . 

katoin lattialle ja näin, että voi ku söpö hämis ja menin hakemaan välipalaa ja unohdin sen sitten ja tajusin, että kävelin sen päältä .

Vierailija
11/12 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole sattunut mitään ihmeempiä. Sen sijaan puolisolla oli työkaverin kanssa tilanne, jossa oli hengenlähtö lähellä. Miten sen nyt ottaa: toisaalta onni onnettomuudessa, ettei kummallekaan käynyt mitään, mutta tosi läheltä liippasi.

Vierailija
12/12 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin ihan itse patukkaa, kaduttaa vähän. Pitää katsoa terveellisempiä jälkiruokia.