Tänään on perjantai 13.päivä, epäonnen päivä. Mitä epäonnekasta sinulle tänään kävi?
Meillä kävi niin, että toissa päivänä huomasin vessan seinällä kevään ensimmäisen hämähäkin heränneen horroksestaan. Sitten tänään kauhukseni huomasin, että olin litsanut sen vahingossa jalkani alle.
Raukka vihdoin pääsi nauttimaan lämpimämmistä sisäkeleistä ja mä menin sitten ja liiskasin sen puolikuoliaaksi. Pakko oli heittää vessanpöntöstä alas. Höh, raukka.
Kommentit (12)
Eikö kenellekään ole käynyt mitään?
No mäpä laitan sitten itseltäni toisen epäonnistumisen. Luulin ostaneeni kaupasta tuotteen tarjoushintaan, mutta kotona huomasinkin, että siitä oli otettu normaalihinta. No pieni säästöhän se olisikn vaan ollut, kymmenissä senteissä laskettavissa. Mutta silti vähän harmitti. En jaksanut lähteä uudelleen kauppaan korjaamaan asiaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
No et aapee syyllistynyt onneksi murhaan, saat tuomion taposta ja istut ensikertalaisena puolet tuomiosta. RIP hämis!
No voi kiitos, kylläpä helpottaa. 😮💨 Ap
Perjantai 13 on minun onnenpäiväni.
Sain tippurin mieheltäni.
Vituttaa tuo äijä !
Ei mitään. Otan vielä pari kaljaa ja kokkailen sen jälkeen nuo pihvit ja sitten menen nukkumaan. Ihan hyvä päivä tänään.
Tilipäivä. Se on muuten 15. päivä mutta kun se sattuu sunnuntaiksi, 13. päivä on tili.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Otan vielä pari kaljaa ja kokkailen sen jälkeen nuo pihvit ja sitten menen nukkumaan. Ihan hyvä päivä tänään.
Vielähän sitä on päivää jäljellä...ap
voi ei siis mulle kävi toi ihan sama! .
katoin lattialle ja näin, että voi ku söpö hämis ja menin hakemaan välipalaa ja unohdin sen sitten ja tajusin, että kävelin sen päältä .
Mulle ei ole sattunut mitään ihmeempiä. Sen sijaan puolisolla oli työkaverin kanssa tilanne, jossa oli hengenlähtö lähellä. Miten sen nyt ottaa: toisaalta onni onnettomuudessa, ettei kummallekaan käynyt mitään, mutta tosi läheltä liippasi.
Söin ihan itse patukkaa, kaduttaa vähän. Pitää katsoa terveellisempiä jälkiruokia.
No et aapee syyllistynyt onneksi murhaan, saat tuomion taposta ja istut ensikertalaisena puolet tuomiosta. RIP hämis!